LCHF Trollet

...och Guds försyn...
Omtenta idag,
det är tredje gången jag skriver denna tenta i vårdvetenskap och jag tycker bara dom blir svårare
MEN med lite tur och guds försyn, haha
 
Fick frukost av Micke när jag kom hem
 
Gick och tränade
 
Nu sitter jag på jobbet, Martins halkning gick inte så bra
Ett par vändor på sjukhus och röntgen och nu åtta veckor med någon skena...
Har inte pratat med honom men det låter ju sådär
 
Fick äntligen tummen ur igår och köpte fina tulpaner=))
 
 
 
Alice

Håller tummarna att du satte denna omtenta, och så fina tuplaner du köpte! ^^

Svar: Tack snälla, kan behövas!
LCHF Trollet

Adrian Gustafsson

Så fina Tulpaner och fin blogg du har! :)

Svar: men tack!
LCHF Trollet

annelie

du är duktig som kämpar

Svar: Eller hur!!
LCHF Trollet

My Nadja Luong Phan

vilken fin färg på tulpanerna!

Svar: Rosa tulpaner var farmors favorit=)
LCHF Trollet

Viktoria

Lycka till på tentan!! Vet hur segt det är att behöva göra om... kram

Svar: Börjar vänja mej får göra om typ allt, haha
LCHF Trollet

ullie

åhh nej men va tråkigt hoppas allt verkligen läker bra
o lyckönskningar till tentan usch sånt där är så svårt

Svar: Ja, stackars Martin, missar födelsedagsresan (fyller 50) till Hongkong också...
LCHF Trollet

Louise

Tulpaner är ju så fina 😃

Carro

Så fina tulpaner! :)

Marianne

Hoppas tentan gick bra. Vackra tulpaner, har tänkt köpa, men rosorna jag fick till nyår står sej fortfarande (!) Undrar vilket konserveringsmedel de är sprutade med ;)
Men så olyckligt med fall ocv missad resa...stackarn

Svar: Hoppas också att tentan gick bra... kul med blommor som håller men ja, hur??... Stackars stackars Martin... han fyller 50 mitt i allt också...
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress