LCHF Trollet

Lång föresläsning
Med otroligt mycket information... lite snurrig
Farmakologi var ämnet (läran om läkemedel), mycket intressant!
 
Städmåndag, lunchen blev på Big Ben, en liten promenad efter och sen skolan
 
Nu har vi ätit middag, Micke ska iväg och träffa en polare och jag ska plugga...
 
Hoppas veckan börjat bra!
 
 
 
Amanda

Låter som en härlig dag <3

carro

Fin du är! Och härlig start på veckan :)

Svar: Tack<3
LCHF Trollet

znogge

Tja... Min vecka började med en förkylning så jag jublar väl inte direkt men det kunde varit värre. Hoppas pluggandet gick bra!

natalia

Så spännande!

Angelica Wåhlin

Låter som en bra dag!

cecilia

häärligt med en liten promenad:)

Gabriella

Så trevligt!!

Emelie Andersson

Vad mysigt! :) natti natti och hoppas att du får en fin tisdag i morgon :)

Linnéa

Åh, man kanske skulle börja läsa några kurser, låter intressant :p

Svar: Det är det!
LCHF Trollet

Marianne

Läkemedel måste vara bland det svåraste på din utbildning, det finns ju hur många olika sorter bara av receptfria värktabletter...hur mycket finns det då av alla andra mediciner...

Svar: Ha ha, ja... vi behöver inte kunna alla för dom står ju i fass... "bara" förstå fass och hur dom funkar...
LCHF Trollet

Anette

Farmakologi har jag också läst en del tom exta kurs efter utbildningen. Intressant och kul.
Lycka till med kursen.

Svar: Verkligen intressant!
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

har också läst farmakologi, tyvärr var inte våran lärare något bra men jag fick alla rätt på tentan så de var kul :D

Svar: Tråkigt med dåliga lärare men det verkar ju ha gått bra ändå=))Våran var bra!
LCHF Trollet

Sarah

Städmåndag lät inte jättekul :/

Svar: Beror ju på... jag har städerska varannan måndag;)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress