LCHF Trollet

Det är bara lite cancer
Klas Ingesson,  fotbollsproffset som tog sej ut i Europa från Ödeshög 
Några år efter fotbollskarriären var över diagnostiseras han med benmärgscancer och avlider efter fem år.
Vi får följa vägen från Ödeshög ut i Europa och sen resan med cancern 
Det är naket och ärligt
En mycket läsvärd bok, man behöver inte vara fotbollsnörd...
Fem troll av fem!
Linda

<333333

Marianne

Förstår att det är en läsvärd bok som berör, den ligger på vänt hos mej, jag är inte mogen att läsa den ännu...
Kram

Svar: <3
LCHF Trollet

Alice Lindström

Tack för boktipset!

Ama de casa

Säkerligen läsvärd, men fy fasen för den DUMMA sjukdomen!

Svar: Ja, sjukdommen är vidrig!
LCHF Trollet

Carolina Thoor

Tragisk bok kan jag tänka mig :/

Sv; ja det tycker jag med faktiskt :D hehe!

Svar: Både och, klart den är tragisk, han dör men ändå inte...
LCHF Trollet

Netti Starby

Bra tips! :-D Kramis

Carro

Vilket härligt boktips! :)

Znogge

Kan tänka mig att det är en läsvärd bok men ibland orkar jag inte med den sortens böcker.

Svar: Så är det absolut! Var "tvungen" att läsa en bok om sjukdom till skolan så jag var mest glad att den var bra=)
LCHF Trollet

Jennifer

Tack för tipset

annelie

cancer är en läskig sjukdom

Svar: Verkligen!
LCHF Trollet

NATALIA

tackat för tipset, behövde lite boktips :D

Svar: Så bra!
LCHF Trollet

Christian

En av mina idoler, men jag orkar nog inte läsa den.... :(

Svar: Men den är riktigt bra...
LCHF Trollet

Christian

Jojo, det förstår jag....men...det här med döden tycker jag inte om när det kommer för nära... :(

Svar: Vem gör det??
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress