LCHF Trollet

180119 20 21
Fredag
Mickeägg och parmesan/chilli chorizo från svenska gårdar
 
Två finncrisp med Bregott och ost 
 
Proteinbar 
 
Två finncrisp med Bregott och ost 
skitkväll 
 
Lördag 
Bättrade på stroganoffen med lite chorizo och creme fraiche. Voila, en korvgryta!
 
Tränat sista dagen på vecka 2, det betyder en dubbel på måndag 
 
Proteinbar på jobbet då jag började för sent för p-mat
 
Halv Walle och pure igen, tokhungrig...
 
Söndag 
Fläskfilé med chilibea på jobbet, mums!
 
Kalvgryta på jobbet, mums!
 
Sparade en bit fläskfilé med chilibea från morgonen 
Linda

Gud så mycket god mat :-)

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Åh vad gott det ser ut :)

Emelie Andersson

Åh vad smarrigt, såg riktigt gott ut :)

Znogge

Gissa vem som blev tokhungrig nu ;-)

Svar: Inte jag😉
LCHF Trollet

Amanda

Så mycket härligt<3

Anette

Jistanes, så mycket god mat. jag blir också tokhungrig ;)

Svar: Ha ha, härligt!
LCHF Trollet

Therese Bjärstig

Här är målet att ta tag i maten... snart... blev chorizo iaf till brunch. Å japp skoter är sååå sjukt kul, 7 mil i helgen och många mer lär det bli innan vintern är slut :-D

Svar: Härligt!
LCHF Trollet

Marianne

Man blir ju alltid hungrig när du visar din veckomeny, allt ser så gott ut....

Svar: Bra det😉
LCHF Trollet

annelie

bea e sååååååå gott

Alice

Åh, blev hungrig av allt detta, haha!

Sarah

Va gott me fläskfilé o bea :)

Carina

Hejsan...du har också väldigt goda maträtter ser det ur som. Proteinbar....kan man äta det med LCHF? Vad du är duktig som tränar...min träning blir tunga lyft på jobbet och promenader med min lilla vovve Maya.

Svar: Proteinbar är en nödlösning. Tränade inget när jag gick ner men sen plötsligt ville kroppen. Skum känsla
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress