LCHF Trollet

180115 16
 
 Början av veckan var usel, orkade ingenting. 2 pass på "löp"bandet också. Trotts allt gansk nöjd
 
Måndag
Städmåndag blev frukost på Axela, korv ägg och coleslaw 
 
En finncrisp med Bregott och ost 
 
Korv stroganoff toppad med creme fraiche 
 
Två finncrisp med Bregott och ost 
 
Tisdag
Ostomelett a la Micke med clubstek 
 
Vecka 2 på appen. Förra veckan var det jogg en minut, gå 1.5 Denna vecka high 1.5, gå 2. Känns bra.
 
Burgare på Broder Tuck, tog bort brödet så klart 
Ama de casa

Haha! Nu förstår jag fullständigt det där med att älska städmåndag - att låta nån annan ta hand om det och byta städningen mot falukorv. SÅ HIMLA SMART!!!

Fast jag kan tycka att våra dryga 50 kvadrat och mitt yrke som hemmafru gör att jag nog får fortsätta att hata städmåndag... ;-)

Svar: Kan vara mitt bästa beslut någonsin=))
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

alltså burgaren såg sjukt god ut. vad sugen jag blev! :)

Moa

Ser himla gott ut. ♥️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress