LCHF Trollet

V 8 - reviderad
 
Måndag
9.35- 11.35 Omtenta 4 (sista) cell och nervsystem, muntlig
13- 16.45 Resurstid Endokrinologi, hormonreglering, luftvägar och cirkulation
Ev. jobba kväll
Omtentan gick bra!!
Hade mytstid med Helene på Urban Deli
 
Tisdag
Tvättsugan bokad
Mysa med Jennifer en stund
Urmysigt hade vi på Vinvalvet
 
Onsdag
10.30- 12.15 Basgruppsträff
Ny köttlåda från gårdssällkapet
Älskar när köttlådan kommer
 
Torsdag
8.30- 12.15 Workshop smärta
Tokplugg
 
Fredag
Jobba kväll
Tokplugg
 
Lördag
Omtenta sinnen
Tenta farmakologi
Tenta Hjärtkärl, smärta och diabetes (tror inte jag kommer skriva denna)
Tenta sinnen var en annan dag, men skrev tenta hormoner och farmakologi I
 
Söndag
Jill Johnsson i Karlstad med svärföräldrarna, stannar till måndag
 
 
Jasmine

Heja, heja! Lycka till med veckans tentor.

(Sent) Svar: Tack för orden.

Kram

Svar: Tack snälla!
LCHF Trollet

JoJo

låter som att du har en helt okej vecka framför dig.

Miss Jennifer

Bra vecka :)

Znogge

En ganska så fullmatad vecka som väntar!

Svar: Ja, den blir tuff men jag har tagit bort lite jobb...
LCHF Trollet

cecilia

Å kul att du ska till Karlstad!!:D

Svar: Blir härligt!
LCHF Trollet

annelie

de var ett sant visdomsord

Svar: Eller hur;)
LCHF Trollet

Miss Baby Peaches

Haha, den där skulle jag vilja ha på väggen!

Svar: Gör en egen med bild på dej=)
LCHF Trollet

Biggeros

Wow, vilken busy vecka!!
Hoppas att du tar dig genom den smärtfritt=) Lördagen såg dock inte så trevlig ut för dig med alla tentor. Jag ska dock inte klaga....

Svar: Söndagen känns desto bättre;)
LCHF Trollet

Annika

Du kämpar på med tentor, hoppas att du får en trevlig helg.

Svar: Jo, jag kämpar lite men det går ju frammåt=))
LCHF Trollet

Ama de casa

Söndagen lät klart bäst :-)

Svar: Kan hålla med där!
LCHF Trollet

Carro

De låter som du har en härlig vecka framför dig och lycka till med omtentan! :)

Svar: Tack fina, en är klar!
LCHF Trollet

Netti Starby

Vilken grym vecka :D Kramis

ullie

oj när ja hör tentor så skönt ja slipper det mera .
lycka till med dina kram

Svar: Haha, skönt för dej . Tack!!
LCHF Trollet

Louise

Du har en hel del framför dig ser jag men skoj med Jill Johnsson ! 😃

Svar: Så sjukt bra!
LCHF Trollet

gun

Håller tummarna för veckans tentor.... hoppas ni fick en trevlig helg i Karlstad och solen såg du väll:).
Här har vi snökaos och jag undrar om jag kommer till jobbet i morgon...
Kram gun

Svar: solen såg vi, trevligt hade vi och tentorna kändes bra=)
LCHF Trollet

Alice

Härligt att omtentan kändes bra, och kul att se Jill Johnsson! ^^

emelie andersson

så du kämpar på, grymt jobbat :)

ullie

säger som alltid heja dej kram kram

Svar: Tack fina! <3
LCHF Trollet

Marianne

Grattis till tentaresultatet....du är beundransvärd..plugg, föreläsningar, tentor och jobba...och dessutom hinna med det sociala livet...Snacka om energi!

Svar: Men så är jag bra på att vila emellan också;)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress