LCHF Trollet

Pluggmatrathon
Känns som jag inte gör mycket annat just nu men så är det tenta på lördag också...
Egentligen är det 3 tentor på lördag men jag kommer aldrig hinna det så jag tar en...
 
Onsdag kväll satt jag till 23.30 och gick sen direkt och la mej
Torsdag hade vi en obligatorisk work shop som var urkass
Hela kvällen spenderades med plugg
Idag var huvudet fullt när jag vaknade så vi tog en promenad ner till Hornstull
Käkade lunch på bästa kebaben och promenerade hem igen
Nu ska jag blogga en timme tills Micke går till jobbet och sen är det plugg igen
Bildresultat för villfarelser plugga
Tenta imorgon, jobb på kvällen
Karlstad på söndag, blir toppen!
Netti Starby

Bra jobbat av dig med allt pluggande! :-D Kramis

Svar: Tack fina!
LCHF Trollet

Alice

Jag har också himla mycket plugg! Lycka till på tentan imorgon! <3

Svar: Tack snälla, det kändes bra. Hoppas det går bra för dej!
LCHF Trollet

Marianne

Uhh vad kämpigt du har nu med pluggande och tentor, förstår att det blir ett skönt avbrott med Jill Jonsson på söndag.

Båda mina barn är upptagna på torsdagkvällen, så det skulle passa mej bra att ses då?! Men funkar det inte för dej så tar vi söndagen som du föreslog :) Det ska bli kul att ses...

Svar: Ring mej när du kommer till Stockholm så bestämmer vi nåt!! Ska bli så kul, tror att jag kan både torsdag och söndag... 0703922788
LCHF Trollet

Cecilia

Men kul att du ska till Karlstad!:D välkommen!:D

Svar: Tackar, kanske har du tips på en bra restaurang en söndag...
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress