LCHF Trollet

Jill Johnson
Jill är 45 år gammal, född och uppvuxen i Ängelholm
Som 12-åring fick hon sitt första jobb som sångerska i ett countryband
Vid 14-års ålder debuderade hon i en country gala i Danmark
-96 hade hon första låten på svensktoppen med Jan Johansen
-98 vann hon melodifestivalen
Sen är väl resten historia...
 
Nu turnerar hon i Sverige med "That´s life" som beskrivs som en sprakande show 
Alla jag vet som sett den tycker den är fantastisk
Nu ska vi få se den, i Karlstad
 
Vi åkte förra året till Örebro och såg 183-år tillsammans med svärmor och svärfar
Det var mycket uppskattat så i år blir det Jill Johnson i Karlstad
Tåg och buss, en natt på hotell, mycket mys
 
Relaterad bild
Znogge

Hon är väldigt duktig tycker jag så ni blir nog inte besvikna!

Svar: Att vi skulle bli det har jag svårt att tro=)
LCHF Trollet

Ama de casa

Ha det toppenbra - och det lär det ju bli med en show med Jill :-)

Svar: Det tror jag verkligen!
LCHF Trollet

Jennifer

Vad roligt för er, har själv inte lyssnat jättemycket på Jill Johnson men tycker hon har en väldigt härlig röst!

Svar: Inte jag heller men som sagt, hon har en härlig röst, show är kul och det är en julklapp till svärmor och svärfar
LCHF Trollet

Ida

Men vad mysigt!!

annelie

hade ni trevligt?

Svar: Åker imorgon
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

vad roligt! :)

Svar: Ska bli supermysigt
LCHF Trollet

Angelica Wåhlin

Men ååh, så härligt! Jag har inte så mycket koll på Jill nuförtiden, men minns att jag tyckte om musiken när jag var yngre & föräldrarna hade på det :)

Svar: Inte jag heller egetligen men hon har en härlig röst, show är alltid roligt och det var en julklapp till svärmor och svärfar=)
LCHF Trollet

Marianne

Jill är en duktig sångerska, trevligt att se hennes show.

Söndagkväll passar mej fint :)

Svar: Så roligt!!
LCHF Trollet

ullie

så kul med jill

nja han säger ju hela tiden ja är för ung de gör det inte på unga men ja skiter i vilket det är nu ja inte kan gå .. men ja heter väl inte zlatan o får en op

Svar: Ska bli så himla nice, en natt på hotell är också mysigt!! Men säger dom inte VARFÖR dom inte gör det på unga?? Man borde ju få en förklaring...
LCHF Trollet

Carro

Härlig fakta :)

Louise

Hon är grym ! 😊

Svar: absolut, har bara hört bra om showen=)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress