LCHF Trollet

V. 1
Måndag
Nyårsafton, Mia är här
Startar med champagnelunch på Ulla Winbladh
Avslutas på Ålandshav=))
 
Tisdag
Anländer Stockholm
Mia återvänder hem:(
 
Onsdag
Jobb hela dagen
 
Torsdag
Ledig
Börja på hemtentan
 
Fredag
Ledig
 Skriva på hemtentan
 
Lördag
Bella fyller år, kanske borde man åka till gnesta på en lunch??
Jobb kväll
 
Söndag
Jobb hela dagen
 
Denna vecka måste det sättas fart med skolan... latmasken har tagit över den senare delen av 2018...
*Revidering tre   två en hemuppsatser referenslista
*Hemtenta
*Syra bas läsas inför hemtenta nästa vecka
*PVK/CVKomläggning och blodtransfusion, praktisk tenta nästa vecka
*Två seminarium ska förberedas (med basgrupp men...)
Ah, finns mycket tid så det ska gå bra=)
 
 
Mösstanten

Tupplurar känns just nu som en mycket bra idé.

Svar: Ganska ofta faktiskt...
LCHF Trollet

ajlimullersandvik.blogg.se

åh, vilken vecka! Jag ska plugga satan också, fy vad jag har latat mig på den fronten!

Svar: Ha ha, då kör vi!
LCHF Trollet

Marianne

Det är ok att låta latmasken ta över efter terminen med plugga, plugga, jobba och tentor...

Svar: Ja, så är det allt!
LCHF Trollet

tippellertopp.blogg.se

Älskar citatet så bra

Svar: Puh for President!
LCHF Trollet

Biggeros

Gott Nytt År vännen🍾🍾

enna

Hoppas du får ett härligt gott nytt år :)

Mösstanten

jag håller absolut med om att en tupplur ofta är en bra idé! God och trevlig nyårsafton önskar jag er.

Svar: Ha ha, Puh!
LCHF Trollet

Ama de casa

Låter som ni kommer att ha en härlig nyårsafton - en kryssning sitter ju aldrig fel :-)

Gott Nytt År!

Svar: Det var supernice, kan jag verkligen tänka mej att göra igen
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress