LCHF Trollet

Nyår bokat
Blir nyårskryssning med Silja för mej, Micke och Mia som kommer upp från Göteborg. Snäppet bättre hytt, supé, vinpaket och brunch för runt 1000/person. Ska bli så mysigt, länge sen jag och Mia firade nyår ihop
 
 
Svärmor fyllde år igår så efter lunchpasset åkte vi dit och firade. Lite vin och tilltugg i nya lägenheten, middag på O'Learys och en sängfösare hemma hos svärmor och svärfar innan vi åkte hem. Mycket trevlig kväll
 
 
Fick svar på hemtentan migration i fredags, det gick ju inte så bra utan blir revidering men jag ska hämta upp en bok hos en klasskamrat ikväll så det ska nog gå bra.
På torsdag har vi mittbedömning med lärare och handledare och då ska individuella läroplanden och ascceformuläret vara ifyllt och klart... 
Omtenta hormoner kom det svar på igår och den klarade jag så nu har jag inga resttentor, känns helt overkligt
 
 
Praktik kväll tisdag och onsdag, har plockat fram alla julsaker så ska försöka få till dom i nån form av pynt, haha
Amanda

Åh vad roligt! 😃

Marias Memoarer

låter som prima nyårsplaner det :) Har inga planer själv och har inte fått arbetslistan än. Men hoppas nästan jag jobbar så jag slipper tänka ut något :D

Svar: Det brukar inte vara några problem att få jobba om man vill tänker jag...
LCHF Trollet

Jasmine

Trevligt med nyårskryssning, hoppas att det blir lyckat!

Svar: Tack för orden. Som du säger, skärgård är mysigt oavsett om den ligger utanför Stockholm eller Göteborg.

Kram

Sarah

Så roligt att fira svärmor och så mysigt med ett restaurangbesök :)

Sv: Jaa det var väldigt tråkigt att jag fick åka hem från gården för jag hade gärna vunnit Simons hjärta.

marianne cargus

Så nyår blir på havet, härligt att få allt serverat och klart, att inte behöva tänka på något annat än vilken tid ni ska vara på plats!

Svar: Blir toppen
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress