LCHF Trollet

Bästa
 Personalmat
 Julborden har börjat så ock julskinka och sellerisallad, gott!
 
Lunchlåda praktik
 Köttfärssås och stekt ägg
 
Frukost
 Omelette med köttfärssås och skinka (ost är givet)
 
God gryta
 Lagade storkok!! Gräddig köttgryta
 
Axela
 Lunch ute en halvledig dag. Stekt falukorv, ägg och coleslaw
 
Personalmat
 På morgonen hinner jag med p-maten... schnitzel, inte helt ok men gott
 
Personalmat
 Japp, julskinka och sellerisallad
 
Lunchlåda på praktiken
 Orkade inte fixa så bad om en på jobbet, tror ni ser vad det är, haha
gun

Ser ut som om du fick julskinka och sellerisallad då med:). Hoppas det går bra med studierna och snart har ni väl julledigt kan jag tro.
Kram gun

Svar: Ha ha, så sant! Vi går till 23:e... men ganska snart är det två veckors uppehåll!
LCHF Trollet

Veronica Pettersson - Mode och Livsstil

Gillar du att laga mat?

Sv: Tusen TACK! Dina fina ord värmer min själ <3

Svar: Ja, det gör jag men jag gillar att äta ute också, är väl inte så bra på att laga varje dag=))
LCHF Trollet

Carro

Åh vad jag längtar efter julskinka nu 😍

Svar: Gott är det!!
LCHF Trollet

Linda

va god mat!

ullie

vi har redan köpte en helg skinka o den tog slut direkt det är ju sååå gott mumms

ha en fin söndag nu då kramar

Svar: Ja, det är gott!!
LCHF Trollet

tippellertopp.blogg.se

Inget som föll mig i smaken tyvärr 😫

Svar: Haha, vi har ju inte exakt samma smak...
LCHF Trollet

Ama de casa

Jag bara väntade på den, och visst, där kom den! Falukorven... Mmm.... :-)

Ha en riktigt fin första advent!

Svar: Vi kan ju inte gå en vecka utan falukorv!
LCHF Trollet

Ama de casa

Jag kan ha blivit tjatig, men fick felsvar när jag skickade kommentaren första gången ;-)

Svar: Det är ok😉
LCHF Trollet

Mösstanten

Gott och nyttigt!

Marianne

Sellerisslladen...

Svar: vad är det med den??
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress