LCHF Trollet

AW, Praktik och Lucia
Himla trevlig AW i tisdags med klasskamraten.
Vi var på le Bistro i Västermalmsgallerian, mycket bra mat!
Mycket att prata om hade vi sannerligen och kvällen gick fort men det blir fler gånger hoppas jag
 
 Har påbörjat mitt julpyntande och oredan på köksbordet minskar...
 
Praktiken igår gick mycket bra, satte en PVK till som gick toppen och en som inte lyckades, men men...
Övar mycket på omvårdnashandlingar i ord nu, haha
 
 Gullliga halmnallar, kottar och fåglar i hörnet på fönstret
 
Praktik idag igen och jag ska strax iväg, slutar vid två och Micke är ledig så det blir nog lite mysmat hemma och lite vin. Vi ses ju inte för mycket just nu, haha. Luciatåget kommer till Entren på sjukhuset vid tolv så det ska jag försöka se.
 
 En luggsliten tomte från farmor, tycker den är jättefin och hon har haft den sen jag var liten, den övre har jag säkert fått av mamma;)
 
Helgen är det garderob igen!!
Znogge

Med andra ord så går det framåt på praktiken och med julpyntandet! Kul att ha kvar den gamla tomten!

Svar: ja, jag gillar farmors gamla tomte=)
LCHF Trollet

Yasmine

Vad mysigt med aw med en kollega :D

Svar: Ja, en ny bekantskap från skolan, kul!
LCHF Trollet

Biggeros

Jag har en liknande tomte sedan jag var liten😁Kul att ha både gammalt som nytt julpynt. Du har ju även hunnit med att pynta. Duktig kicka!! Jag blir tyvärr inte uppvaktad av Lucia i år😗

Svar: Blev inte jag heller:(
LCHF Trollet

Biggeros

Du har hunnit med både att pyntat hemma, AW, arbete och äta gott. Jag har någon liknande gammal tomte från barndomen. Kul att blanda nytt och gammalt😁

Svar: Oh, du måste visa=)
LCHF Trollet

enna

Skönt att praktiken gick bra :)

Svar: Ja, och nu är det bara en vecka kvar, galet hur fort tiden går=)
LCHF Trollet

Mösstanten

Kul att få se ditt julpynt. Roliga saker!

Svar: Älskar farmors tomte!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress