LCHF Trollet

12 år tillsammans
Idag firar jag  och Micke 12 år tillsammans (fast jag trodde det var igår), gick ut och käkade efter min praktik och sen somnade jag på soffan... romantiker... haha
Idag jobbar vi båda, jag har varit på fotvård på morgonen med massage och parafinbad... ljuvligt!!
 
 Tur fb finns och påminner en ibland;)
 
Praktiken går bra, fort bara, EN vecka kvar... vad hände??
Gårdagen var rörig, nästan alla patienter på avdelningen skrevs ut på morgonen och det betyder att det kommer många nya... nåja, jag tycker det gick bra men jag missade luciatåget=)
 
 En bild till tycker jag farmors tomt är värd... (VARFÖR BLIR DOM SNEA????)
 
Jobbar garderob hela helgen från morgon till kväll, hoppas ni får en fin helg!!
enna

Tråkigt att du missade luciatåget,det är ju så mysigt :)

Znogge

Grattis till er båda och era år tillsammans!

Ja, det kan man fråga sig varför de hamnar så?

Svar: Tackar!
LCHF Trollet

ullie

då brukar man trivas rätt bra när tiden går så fort
stort grattis till er bra jobbat det är kärlek :D kram

Svar: Kärlek, javisst!
LCHF Trollet

Mösstanten

Grattis! Tio år!

Sara Ekman

Grattis till er :D Jag och min sambo firar 12 år i maj nästa år :D

Svar: Tack. Då är vi nästan "lika gamla" 😁
LCHF Trollet

Yasmine

Grattis till er! <3

Svar: Tack fina
LCHF Trollet

Christian

GRATTIS och lycka till med de följande åren! :)

Svar: Tack fina!
LCHF Trollet

Jasmine

Fint att ni har varit tillsammans så länge - grattis!

Svar: Tack för din fina kommentar.

Kram

Svar: Ja, länge är det😉
LCHF Trollet

Angelica Wåhlin

Jag må säga att tolv år inte är illa pinkat, grattis till er!! :D

Svar: Inte illa alls faktiskt! Tack=)
LCHF Trollet

Maria

Grattis! 12 år är ju fint och jag önskar er många till!

Svar: Tack fina
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress