LCHF Trollet

Titiyo och tyska viner
 
Härlig kväll på terrassen 
Titiyo på Mosebacke 
Champagne och cava
Liten buffé med kallskuret, ostar och mimosa
 
 
Båtturen på dan gick inte heller av för hackor
Tyska viner och kräftor...
 
 
Lite trött idag men har nu fått mitt kaffe och börjar vakna till liv
Ska gå igenom en garderob och se om jag kan skapa lite plats...
Ögna igenom fysiologi boken och sen jobba ikväll...
 
 
annelie

ser trevligt ut ;)

blondina

Men gud såååå gott :D sv; Jag är hollo och kommer alltid att vara ett hollo men ibland är jag nog mer mogen än de som är äldre än mig ;)

Biggeros

Hej, hopp!! Allt see bra för dig med en tur på sjön med kräftor och Cava. Här blir det nog kräftskiva av när min kompis kommer på besök om en vecka// Ha det bra🤗

Svar: Har haft världens härligast sommar!
LCHF Trollet

Hanna

Det ser verkligen helt underbart ut! Och så gott med vin och skaldjur! <3 kram

Svar: Mycket trevlig dag
LCHF Trollet

Biggeros

Så roligt att höra. Vål bekommen!! Jag vet att sommaren har varit exotisk i Sverige. Det vill jag er väl. Kul att höra från dig vännen÷)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress