LCHF Trollet

Sommarlov 2018 snart slut
Gotland med mamma, lillebror och busarna
 
Har aldrig varit så mycket ledig som denna sommar, valde verkligen en fin sommar
 
 Vy från balkongen, många fina mornar där 
 
Göteborg, Landet, Stugan,  Stämma, Gotland, Pride festival, Rindö, Bara varit, Mååånga bad...
 
 Fin Pride övergång i Vaxholm
 
Om en vecka börjar skolan
Blir hemma mys och jobb till dess
En del plugg (tre salstentor och en praktisk som släpar)
 
 Massa god dryck hos Eva
 
Går en vecka i skolan, fixar alla omtentar och sen får jag en vecka på Costa Brava kusten utanför Barcelona med dom bästa,  Sandra fyller 50...
 
 Nattbad på Kungsholmen
Annika

Vilka mysiga och härliga sommarminnen.

Svar: Ja, massor, det lever jag länge på;)
LCHF Trollet

gun

Ja, badat har man verkligen gjort och gör ännu... oj så mycket du har hunnit med i sommar och en resa står för dörren. Kul men vad säger skolan om det? Njut av din sista ledighet för snart börjar det igen.
gun

Svar: Ha ha, jag vet inte vad skolan säger, jag "skolkar" ;)
LCHF Trollet

Marianne

Det har hunnits med mycket i sommar.
Costa Brava minsann...lite sol och värme då kanske? Hihi

Anita

Trevligt med Gotland :D

Svar: Mycket trevligt
LCHF Trollet

Wanderlust by Jona

Härligt att höra att du haft en bra sommar! :)

Svar: Du också hoppas jag!
LCHF Trollet

annelie

minns inte om ja nattbadat nån gång kanske när ja va liten ;)

Svar: Det måste du prova, urmysigt!
LCHF Trollet

znogge

Vilken bra sommar på alla vis men så fort den har gått!

Svar: Oh, ja, som allt roligt=)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress