LCHF Trollet

Ömsom vin ömsom vatten
Regn och 13 grader igår kväll, nåt man har glömt hur det känns...
 
 
Jobbade hela dagen igår 
Idag har vi varit en stund på stan, nu är jag på språng för att åka båt, äta kräftor och dricka tyska viner...
Sen blir det direkt upp på terrassen och titta på Titiyo som spelar på Mosebacke ikväll
Inget synd om mej som ni hör...
 
 
Lite jobb imorgon kväll annars inget planerat 
Ska försöka röja lite garderob och plugga...
Therese Bjärstig

Nä det låter som om du har det bra 😊 mysigt!

Svar: Men verkligen
LCHF Trollet

evelinaeleonora.blogg.se

Ojj vilket skyfall! Hörde från mina vänner hemma i Sverige att det hade varit storm också..kanske inte där du bor? :)

Svar: Nä, det var nog på västkusten, jag bor i Stockholm
LCHF Trollet

Hanna

Får jag vara nyfiken och fråga vad det är du jobbar med och vad det är du pluggar? Kram

Svar: Absolut, jag jobbar som servitris (på vintern i garderob) och pluggar till sjuksköterska
LCHF Trollet

Marianne

Här hade det visst varit 4 grader härom natten....FYRA...VA??? Jag var på Öland då, men blev påmind om att det inte är sommarvärme för evigt ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress