LCHF Trollet

Behöver hjälp!
 
 
 
Har startat en vinblogg
Bara ett välkomst inlägg ännu men kan ni kika in och tycka nåt...
Tackar varmast på förhand...
 
 
Emma Engström

Men åh vad roligt!! :D

Svar: Kan bli kul och bra, hoppas tiden räcker=)
LCHF Trollet

Alice

Åh, roligt! ^^

Svar: Lite taggad är jag, hoppas det håller i sej!
LCHF Trollet

Henrik Olsson - Föreläsningar

Hoppas att du får många besökare :)

Svar: Tackar!
LCHF Trollet

Sara Ekman

vad kul :D

Svar: Ja, känns roligt... kunskap är ju aldrig tungt att bära;)
LCHF Trollet

Carolina

Vad roligt! Jag är inte så kunnig på vin, men gillar starkt rödvin och är duktig på att veta vad för rödvin jag gillar! :)

Sv; ja, det var verkligen en dramatisk dag i torsdags och fredags. Ja, vi skulle ha lämnat restaurangen, men av någon anledning gjorde vi inte det :)

Svar: Det räcker långt med den kunskapen=)
LCHF Trollet

Znogge

Kul! Lycka till med nya bloggen :D

Svar: Tack!
LCHF Trollet

Marianne

Jag ser fram emot att du lär mej lite om viner

blondina

Gud så kul :) den lär jag läsa. älskar viner :) sv; Ja du de flesta är sjuka på jobbet så inte så konstigt om man en dag ligger stupad hahah xD

Svar: Du är varmt välkommen att läsa;)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress