LCHF Trollet

VFU - Praktik
Godmorgon
Är på väg på min första praktikdag på ett äldreboende
Önska mej lycka till😉
 
Znogge

Jag önskar dig lycka till och hoppas det ska bli en givande praktik!

Svar: Tack snälla!
LCHF Trollet

Sara Ekman

Hoppas det går bra :)

Svar: Tack!
LCHF Trollet

Annika

Tack för kommentaren om kläderna som jag hade fått. Lycka till på din praktikplats.

Svar: Tack!
LCHF Trollet

Violen%20p%E5%20Brandholmen

Önskar dig förstås lycka till med praktiken! Hoppas du kommer att trivas med ditt jobb!

Svar: Tack snälla!
LCHF Trollet

Amanda CL

ska hålla tummarna för att det går galant!!!!

Svar: Tack fina!
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

hahah alltså den säger jag så ofta inombords haha xD

Svar: Han har många rätt som gör villfarelserna=)
LCHF Trollet

Christian

Det gör jag mer än gärna: LYCKA TILL!!!
Är övertygad att du kommer att gör ett kanonjobb :)

Svar: Tackar!
LCHF Trollet

Heléna

Jag är övertygad om att du kommer klara det galant :D Kram <3

Svar: Tack fina
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress