LCHF Trollet

Verandaparty, tenta och jobb
Fredag, solen skiner när jag slutar praktiken.
Micke möter mej i Mörby C för lite aw och vin innan jag går på veranda party och Micke på fotboll
Väntar in Janne och sen promenerar vi iväg
Mycket gott att äta och dricka men framför allt härliga människor
Det blev sent och lite blött
 
 
Lördag morgon när klockan ringde för tenta var jag väl inte piggast i världen men gick iväg till skolan i sakta mak.
Ner för trappan kommer två tjejer springande och skriker "hoppa in i bilen, tentan är i Sköndal!"
WHAT??
Jodå, torsdagkväll strax efter 22 hade dom lagt ut på skolans hemsida att tentan var flyttad, inte helt laglydig körning mot sköndag, vi hann precis men många missade... så dåligt!!
Efter denna mindre trevliga förmiddag blev det lunch med Micke på medis och sen soffan
 
 
Idag är det jobb, garderoben, passar bra för vädret lämnar mycket att önska
Har massor att göra till ett seminarium på torsdag
Nästa vecka är "hemsk" men det går...
Heléna

Så dåligt av dem att ändra plats för tentan med så kort varsel! Hoppas den gick bra iallafall :D Fina bilder :D Hoppas du får en riktigt fin söndag! Jag är riktigt irriterad, men försöker hålla humöret under kontroll. Två av tre tvättmaskiner har elfel i tvättstugan så det går inte att få igång tvättprogrammen på dem *suck*... Ska felanmäla, men det hjälper ju inte mig :( Nå väl - för att se det positivt så fungerar ju iallafall en av maskinerna ;) Kram <3

Svar: Ja, jag hade ju tur i oturen och hittade folk med bil men många missade nog
LCHF Trollet

Znogge

Men så dumt att flytta en tenta med så pass kort varsel. Så gör man inte. Tur att det löste sig för din del för det hade varit snopet att komma för sent. Hoppas den gick bra trots den blöta kvällen ;-)

Svar: Ha ha, jadå
LCHF Trollet

Carolina

Dålig stil att de byter ställe sådär :(

Sv; ja, så skönt. Tack ska du ha :D

Carro

Ja jag råkade bara få med mig Converse till London och det var inte jätteskönt att gå i dessa i två dygn...

Svar: Ha ha, kan tänka mej det!
LCHF Trollet

Alice

Fredagen låter ju supermysig, men så dåligt av dem att inte höra av sig om tentan tidigare, herregud!

annelie

fin bild på dig ;)

Svar: Tack gulle!
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

vad härligt! lycka till med skolan :)

ullie

kämpa på håller tummarna att allt går bra
dåligt att säga till så

Denise

Trevligt! :)

Marianne

Men vad sjutton? ! FÅR de flytta tentor så nära inpå? Är man skyldig att kolla hemsidan för eventuells ändringar varje dag då?
Det påminner lite om mitt jobb....man planerar efter det tryckta schemat man fått och missar att de ändrat både dagar och tider 😈

Svar: Ingen aning men dåligt oavsett... på jobbet tycker jag man kan kräva en skriftlig ändring, sms funkar för mej....
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress