LCHF Trollet

v 18
Måndag
Mamma fyller år
Praktik 14.30- 20.30
 
Tisdag
Praktik 07.30- 14.30
 
Onsdag
Tvätta 10-13
Praktik 13-21
 
Torsdag
10.30- 12 Reflektion över praktiken i skolan
13-15 Seminarium
Jobba kväll
 
Fredag
Lillebror fyller år
Praktik 14.30- 20.30
 
Lördag
Praktik 14.30- 20.30
 
Söndag
Micke fyller år
 
Tider jag inte är van vid på praktiken, hinner ingenting, haha
 
 
 
Znogge

Ser ut som om det blir en intensiv vecka fast också en vecka med en del trevligheter!

Ha en fin Valborgsmässoafton :D

Freja

Många födelsedagar på samma vecka :D

wiolettan

Oj, det var flera födelsedagar. Mycket firande kan det bli. Härligt.
Ser att du har nästan mer än fullt upp.
Lycka till med allt.
Trevlig helg.
Kram!

Sara Ekman

så sant citat! :D

Biggeros

Håller med att praktiken är under lite udda tider. Hoppas att du hinner med att fira alla under denna vecka. Jag trodde jag hade många som fyller år i Maj månad.......
Trevlig Valborg!!

Svar: Ha ha, mamma är inte hemma så henne tar jag sen men hoppas få med lillebror på mickes födelsedag på söndag...
LCHF Trollet

annelie

va många födelsedagar ;)

Svar: Ha ha, ja...
LCHF Trollet

Carolina

Oj, det var många som fyllde år samtidigt! Härligt och hoppas att det kommer att gå bra på praktiken. Tycker du fortfarande att det är roligt? :)

Sv; jaså? Haha, ja det blev man ju men tjejen min är lugn och oerhört snäll och lätt att göra med. Så det gjorde ingenting! :)

Svar: Ja, det är jättemysigt att gå runt bland damerna;) Lite långsamt ibland men jag är ju van vid restaurangtempo... haha
LCHF Trollet

gun

Hoppas dina tentor gått bra och att du får en trevlig Valborg. Trivs du på praktikplatsen?
Tufft schema...
Kram gun

Svar: Går inte att kommentera ditt inlägg men Vilken Härlig Valborg du haft! Jag trivs jättebra
LCHF Trollet

Heléna

Wow - tre födelsedagar under samma vecka! Hoppas du får en riktigt bra vecka även om den verkar tämligen fullspäckad ;) Önskar dig en trevlig valborg också :D Kram <3

ullie

hi hi skulle precis skriva hinner du andas? nej oj gud va rädd om dej o ta det lungt bara så fixar du det kram

Svar: Jag har ju inte så mycket annat jag måste men...
LCHF Trollet

Marianne

Har ni samlat alla födelsedagar samma vecka?
Förstår det där med tiderna, på något konstigt vis tappar man liksom fart, då man vänder på dagen,

Svar: Våren är fylld med födelsedagar Värdelösa tider
LCHF Trollet

Henrik Olsson - Föreläsningar

Grattis i efterskott till din mamma :)

Svar: Hon tackar
LCHF Trollet

Carro

Bubbel är aldrig fel ;)

Svar: Aldrig
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress