LCHF Trollet

V 17
 
 
Måndag
Start VFU - praktik
Start hemtenta som vi ska skriva på i 4 veckor
Städmåndag med fönsterputs
Bostadsmöte
VFU blev bara introduktion
Hemtentan kom inte
Fina fönster och fint hem
 
Tisdag
14.30- 21.30 VFU
Mamma sover över
 
Onsdag
13.30 VFU
 
Torsdag
07.00- 13.00 VFU
14.30- 16.00 Omvårdnadshandledning i skolan
 
Fredag
07.00 VFU
Verandaparty hos Pär för att hälsa våren välkommen
 
Lördag
Omtenta vårdvetenskap, teorier och miljö
Omtenta fysiologi sinnen
 
Söndag
Jobba garderob
 
MartinaOlsson

sv; tackar! ;)

NATALIA

Fullt upp ;)

Linnéa

Ja, det är verkligen helt underbart här på Mallorca, sol och +25 grader när man landade <3 Ska nog trivas :p.

Elin

Herregud vad mycket att göra. Orkar du allt det där? <3

Haha ja, för att vara 27 år gamla så får man väl räkna 13 år som ganska länge :P


Hur mår du?
kram

Svar: Ganska länge tycker jag man kan säga... Jag orkar, är bra på att ta bort när det blir för mycket. Jag mår bra tack!
LCHF Trollet

Miss Baby Peaches

Precis som den här bilden har jag känt flera dagar på senaste. Usch!

Svar: Jobbigt, men släpp ut skriket !
LCHF Trollet

Christian

Ajajajaj, den där bilden gör ont .... !

Svar: Jag tänker... släpp ut skriket!
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

hoppas du får en fortsatt jättebra vecka!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress