LCHF Trollet

V 14
Måndag
Ev. mysa med Eva W en stund
 
Tisdag
13- 16.45 Föreläsning Kvalitativ metod
Packa
 
Onsdag
8.30- 10.15 Basgruppsträff
Jobba kväll
 
Torsdag
Semester, Nashville!!
Bilar från Chicago till Nashville med stopp
 
Fredag
Anländer Nashville
 
Lördag
Semester
 
Söndag
Semester
 
 
 
Linnéa

Wow, det låter sååå grymt med Nashville :p

Svar: Nashville är en härlig stad!
LCHF Trollet

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Verkar som en bra vecka :)

Veiken

WOW! Underbart.... jag önskar er en fantastisk resa!

Petra

sv det har verkligen inte varit så enkelt då läkaren inte gör något med mitt månade så jag får hjälp mot sömnen har varit riktigt kämpigt
jag är otrolig tacksam och glad att jag har Bella har aldrig haft en riktig vän som Bella är.
Tack för kramen det hjälper

Svar: <3
LCHF Trollet

gun

Förstår nu att du räknar ner till semestern.... hoppas ni får en trevlig resa med många nya intryck.
Kram gun

Eva Trillian

Önskar dig en fin start på semestern :) Ser fram emot bilder ;)

Svar: bilder från telefonen lägger jag ut nu och från kameran när jag kommer hem
LCHF Trollet

Denise

Hoppas du får en fin vecka! :)

annelie

skönt me semester :)

Svar: Verkligen
LCHF Trollet

Angelica Wåhlin

Åh, ser framemot massa inlägg om Nashville! Hoppas du får det riktigt härligt :D

Svar: Tack
LCHF Trollet

Ama de casa

Veckan ser bäst ut från torsdag och framåt :-)

Svar: Eller hur!
LCHF Trollet

Marianne

En toppenvecka, hoppas du är frisk nu <3

MADDISENJ.SE

Men gud så härligt med semester och en resa till USA!

Pauline Hurtig

härligt med semester, hoppas du får en bra vecka!

Svar: Vi njuter
LCHF Trollet

Christian

Alltså den bilden är ju sååååå dagens samhälle..... :)
Jag snor den!

Svar: Exakt!! (den är stulen så stjäl på du)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress