LCHF Trollet

Tappat allt
Tur det är semester snart för jag glömmer nästan vart jag är just nu, haha
 
Packat färdigt är kanske att ta i men i alla fall plockat fram och kollat vart allt finns.
Skola på förmiddagen, liten shoppingrunda med lunch och nu jobbet några timmar.
Ska skriva "straffuppgift" för att jag missar basgrupp nästa vecka in det kvällen 
 
Packa ner högarna som ligger överallt ikväll sen upp tidigt imorgon för att fixa det sista.
Nashville,  jag är redo!
Therese Bjärstig

Hoppas du får det toppen! 😊

JoJo

vad härligt med lite semester.

marianne cargus

Du behöver pausa lite alltså...😉
Du halkar väl efter en del i plugget?!
Men koppla bort det och njut nu istället på reesan....💕

Svar: Lite men det går fler tåg
LCHF Trollet

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Skönt med semester :)

Sara Ekman

Åh vad kul med Nashville!!

Ama de casa

Åh vad härligt! Det förväntansfulla inför en resa är inte dumt det :-)

Ha det toppenbra!

Violen%20p%E5%20Brandholmen

Ha det jättebra!

Christian

WOW...be careful out there :)

Miss Baby Peaches

Åh, så spännande! Trevligt resa! :D

Pauline Hurtig

hoppas ni får de sååå bra!

Jasmine

(Sent) Svar: Tack för kommentaren!
Kram

kerstin ehrenholm

härliga bilder Den första är på min arbetsplats Den andra har jag med som utsikt Ha en underbar resa nu

annelie

hoppas du får en nice helg ;)

Pauline Hurtig

kan inte kommentera ditt senaste inlägg :/

Ama de casa

Lyckades inte kommentera ditt nästa inlägg, men skönt att resan gick bra! Inte så kul att köra i häftigt snöfall bara - men ni åker ju söderut så det ordnar sig nog.
Ha det toppenbra och kör försiktigt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress