LCHF Trollet

Hemma!
Kom hem igår, jetlagen är svår men så värt. 
Vilken härlig resa vi haft.
Kommer mycket om den😉
Cool mc i Nashville
 
Landade runt ett igår,  hämta väska, hämta bil...
Hemma vid två, sov fem timmar sen var den nattsömnen körd, haha.
Mycket kort har vi spelat
 
Idag har jag varit i skolan och lärt mej sätta kateter 😉
Tröttheten kommer och går men idag blev det ingen extra sömn så jag hoppas på God nattsömn 
ajlimullersandvik.blogg.se

åh, ja man blir himla konstig i sömnen efter en resa ;D

Znogge

Kan tänka mig att ni har haft en fantastisk resa och ser fram emot att läsa mer om den. Hoppas du kommer snabbt in i svensk tid igen!

Christian

Ni har hunnit med mycket på kort tid vad jag förstår, synd bara att jag fått nackspärr av alla dina liggande foton...
.... :) hehe, skämtar bara!
Så bra att du kan sätta kateter nu, du får träna lite hemma också så du blir säker hihi :) LOL

Svar: Ha ha, jag har hotat med att träna hemma;)
LCHF Trollet

Angelica Wåhlin

Hoppas att jetlagen släpper lite!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress