LCHF Trollet

Vilken helg!
 
Bästa Mia och Toggan kom på spontanbesök och hela helgen var ledig, 
helt underbart
 
Vi börjar på fredag då jag hade muntlig redovisning i skolan,
något jag avskyr men det gick ganska bra och jag fick godkännt
Hade lite ärenden jag tog tag i direkt efter skolan och sen fick jag en belöning av mej själv för att jag var duktig på det muntliga...
 
Mia och Toggan kom fram emot fyra och vi drack lite proseco i väntan på Micke som jobbade
Middag på vinvalvet med tappas och vin sen stack vi till en pokerklubb...
 
 Lördag morgon var vi riktigt trötta men efter treo, resorb, äggröra och kaffe...
var vi redo för lite mer proseco och en sväng på stan
Mötte upp lite folk på Southside på Hornsgatan och åt/drack sen lunch
Mia och Toggan gick till en ny pokerklubb medans jag och Micke gick på fest
Mia van turneringen och var mer än lycklig när vi möttes upp på nattkröken igen
 
Söndag åt vi frunch på Medis med alla Hammarbyare (derby) innan Mia och Toggan åkte hemmåt,
Micke gick på fotboll och jag på teater, visor och trubadur - även detta blev en sen och blöt kväll
 
Måndag morgon var jag inte kaxig men kom iväg till skolan,
fick lunch med Micke på Medis och en eftermiddagslur...
hur skönt som helst=)
 
Emma Fernhagen

Vilken härlig helg!

Therese Bjärstig

Ja vilen helg låter 👌🏻🍾

elin stridh

ser mysigt ut :D

annelie

skönt å vara ledig :D ❤❤❤

Kattis

Vilken härlig helg det lät som!:D

kerstin ehrenholm

ser att ni har verkligen haft kul

Heléna

Det låter ju som en riktig kanonhelg och snyggt jobbat med muntliga redovisningen!!! Kram <3

Svar: Tack snälla!
LCHF Trollet

Ake

Ser ut att vara en härlig live pub... vart ligger den?

Svar: Engelen ligger i gamla stan
LCHF Trollet

christian

Mycket alkoholhaltiga drycker där .......kan inte vara nyttigt!
Kul att redovisningen gick bra i skolan, alltid pirrigt med muntliga redovisningar, men alla brukar kunna klara sig bra! :)

Svar: Ha ha, med garanti inte nyttigt;) Jo jo, gick bra men jag h*t*r det ändå... ;)
(tror jag måste vänja men, mycket sånt)

LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress