LCHF Trollet

Vetenskaplig artikel - nästan klar!
Hejja mej!!
Tog tjuren vid hornen och satte mej igår och skrev hatuppgiften "sammanfattning av vetenskaplig artikel".
Det gick ganska bra, ska läsa igenom ett par gånger och skriva referenslista men det hinner jag lätt i helgen=))
Så skönt!!
 I skolan var det frågestund på matsmältningskanalen och sen guidad tur på Ersta museeum, riktigt bra var den.
Pluggade verkligen hela kvällen men fick mycket gjort så det var det värt.
 
Idag skulle vi haft urinvägar på morgonen men ingen skulle gå så här sitter jag...
Min basgrupp kommer klockan 11 för att förbereda inför seminarium matsmältningskanalen - tarmludd - imorgon, muntligt igen... får försöka vänja mej...
Jobb en stund ikväll, har en del att läsa så det blir toppen.
 
Kommer ingen Mia imorgon (snyft) så fredagen är helt tom.
Micke jobbar lunch så då får jag lite pluggtid...
Taggar helg!!
Netti Starby

Vad kul med museum och ha en fin dag! :-D Kramis

znogge

Så skönt att f å undan så mycket för det gäller verkligen att ligga i fas.

Svar: så är det nog men just nu känns det som att det är viktigare att förstå grunden...
LCHF Trollet

wiolettan

Du har mycket att läsa och plugga in. Så fint, det behövs personer inom vården som är engagerade och kan sin sak. Verkar att fattas folk lite överallt.
Häftiga bilder.
Bra med lite egentid också, även om du måste plugga. Men, kan förstå att Mia saknas.
Ha det fint.
Kram!

Svar: haha, ja, mycket kan man säga men det går nog!
LCHF Trollet

Ama de casa

Skönt när såna där ogilla-grejer blir klara så man kan lägga dom bakom sig. Duktigt jobbat! Det där småpysslet som är kvar fixar du snabbt och lätt :-)

Svar: Japp, inlämning på fredag så det fixar jag på torsdag
LCHF Trollet

Jennifer

Fina bilder :)

LIL' BABUSTYLE - Here's my story

Skönt med helg snart! Och skönt att få mycket gjort när man pluggar!

Veiken

Du är verkligen duktig med pluggandet. Sjukvården skriker efter dig och dina kompisar! :)

Svar: Tack Fina Du!
LCHF Trollet

Sara Ekman

kul :)

Natalia

Fint!

annelie

alltid trevlig me frågestund

Carro

Ja heja dig! :)

Petra Olsson

Men vilken fin kyrka, vart ligger den? kram

Svar: Det är Ersta kyrka, urgullig!
LCHF Trollet

Julia Svensson

Åh så fina bilder!

Johan

Grymt jobbat!
Även om jag är glad att jag slipper sådant numera ;)
Ett tips är att skriva referenslistan samtidigt som du skriver själva texten. Då är den redan klar sen och du skriver den medan det du refererat till fortfarande är färskt i minnet :)

SV: Ja det var tråkigt att inte bli uttagen till EM, men jag är tyvärr van vid att inte bli uttagen vid det här laget...

Japp, nytt jobb har jag :)
Det känns bra, även om jag fortfarande inte har kommit igång och allt inte är klart med af, hjälpmedel och allt annat, men förhoppningsvis kan af göra vad de ska så att jag kan bli anstäld från 1 oktober :)
Det är som ombudsman på Synskadades riksförbund Östergötland :)

Ta hand om dig och lycka till med studierna!

Kram

Svar: Tack för tips och lycka till med nya jobbet!
LCHF Trollet

Henrik Olsson - Föreläsningar

Det är alltid kul att gå på museum! :)

Svar: Ja, jätteintressant!
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

vad skönt!

fin kyrka :)

Svar: Jättegullig kyrka, Ersta kyrka
LCHF Trollet

Heléna

Så fina bilder! Hoppas du får en riktigt fin helg och heja dig som kämpar på så bra med studierna!!! Kram <3

Svar: Tack fina
LCHF Trollet

Johanna Utterberg

Vad skönt att artikeln nästan är klar! :)

Svar: Verkligen, ska göra sista finslipningen på torsdag och på fredag ska den vara inne!
LCHF Trollet

Christian

Vad är det för en vacker kyrka du varit i?

Svar: Ersta kyrka
LCHF Trollet

Denise

Vilken fin kyrka! :)

Svar: Ersta kyrka, liten och jättefin men med plats för många=)
LCHF Trollet

Therese Bjärstig

Är det plågsamt att sammanfatta så lovar jag det är värre att skriva dem 😂😜 staden jag var i är Umeå där jag jobbar. Trevlig helg!

Svar: Ha ha, tror dej!! Man vänjer sej kanske lite vid sättet att skriva...
LCHF Trollet

Eva Trillian

Urinvägar och tarmludd i texten kring kyrklig< interiörbilder :) Vilken kombo :) Den fick mig att le stort!

Svar: Ha ha, kyrkan tillhör Ersta där jag pluggar och vi fick en rundvandring där kyrkan och museet ingick;)
LCHF Trollet

Miss Baby Peaches

Vilken fin kyrka!

Svar: Jättegullig liten kyrka, verkligen
LCHF Trollet

Jasmine

Alltid skönt att kunna bocka av en överhängande skoluppgift. :)

(Sent) Svar: Tack, vad roligt att du gillade mina handgjorda kort! Kika gärna in Jasmine’s Kortmakeri (http://jasmineskortmakeri.blogg.se) för mer kreativitet.

Kram

Svar: men verkligen skönt, den ska in på fredag så torsdag ska jag läsa igenom en sista gång innan jag skickar den=)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress