LCHF Trollet

V 37
Måndag
Städmåndag
Skola 10.20 till 15.15
 
Tisdag
Skolfritt, Micke jobbar, kan plugga hela dagen
 
Onsdag
Föreläsning magen... läckage och stomi...
Träffa Eva och Charita en stund på Melanders
Bostadsmöte, vi är ju ganska nyinflyttade men förvaltaren för huset är oxå ny så dom ska presentera sej
 
Torsdag
Blir det praktiskt, vi har ett övningsrum på SÖS, blir första träffen där. Tror vi ska träna att vända sängliggande...
Vi har nåt på eftermiddagen oxå men oklart vad det ska handla om
 
Fredag
Grupparbete Socialantropologi
Jobba på kvällen
 
Lördag
Jobba garderob hela dagen, dags att öppna den när uteserveringen stängt
Verkligen ett toppenjobb då jag kan plugga samtidigt
 
Söndag
Jobba garderob lunch och servis kväll
Lite mycket jobb denna helg men jag missade att garderoben öppnade;)
 
Ska verkligen försöka komma igång med lite träning, hela kroppen skriker efter det...
 
 
 
Violen%252525252520p%2525252525E5%252525252520Brandholmen

Fullspikad vecka igen! Strongt av dig att arbeta bredvid studierna!

Svar: Från och med denna helg byter jag från servitris till garderoben, där jag kan plugga samtidigt. Mycket fiffigt;)
LCHF Trollet

LIL' BABUSTYLE - Here's my story

Låter som du får fullt upp :) svar: som seriöst spelande så menar jag att man har ett mål med spelet och inte bara tar en pokémon där, ett pokéatop där osv. Utan att man sträcar efter nåt. T.ex. att komma upp i level, få guld i alla gym, få starkare pokémon, fånga alla pokémon etc. Att man lägger ner tid och arbete på det och inte bara nån dag ibland :)

Svar: Då är jag inte seriös😉
LCHF Trollet

Days by Johanna

Låter som en bra vecka! :)

Ama de casa

Städmåndag lät inte så skoj... Själv har jag haft tvättmåndag, och det lär följas av tvättisdag och tvättonsdag... Vem var det som sa att "Hemma är bäst"? ;-)

Svar: Ha ha men jag har ju städerska 😉
LCHF Trollet

Netti Starby

Lycka till med allt plugg! :-D Kramis

Svar: Tack vackra!
LCHF Trollet

Johanna Utterberg

Låter som om du har en härlig vecka framför dig! :) Lycka till med allt!!

Svar: Tack fina!
LCHF Trollet

Sarah

Så kul att kunna kombinera skolan me jobb :)

Svar: Det är bra, orkar inte vara fattig😉
LCHF Trollet

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Kul med föreläsning :)

Svar: Jag blir lite trött av att bara sitta men annars så...
LCHF Trollet

Ann-Louise

Hej! Du har din blogg registrerad hos oss (blogvertiser.com) med en gammal mailadress . Vill du att vi uppdaterar till en aktuell så att du kan få nya uppdragsförfrågningar skickade till dig? Återkoppla gärna till mig ([email protected]) i så fall så hjälper vi dig. :)

Kattis

En fulltecknad vecka för din del, hoppas du hinner med allt!:D

Svar: Men det tror jag, ligger i hyfsad fas med plugget
LCHF Trollet

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Hoppas du får en bra vecka! :)

Svar: Tack detsamma fina!
LCHF Trollet

Alice Lindström

Ser ut som att du har en helt ok vecka framför dig!

Svar: Men det tycker jag. Ligger i hyfsad fas med plugget...
LCHF Trollet

Anita

Ser ut som en bra vecka! :)

Svar; Har haft Melker i 1 1/2 nu snart :D kram

Svar: Tiden går så fort, tycker nyss du fick honom!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress