LCHF Trollet

Sent ska syndaren vakna
Ha ha, nä så farligt är det inte men det är en del att plugga nu, ett muntligt prov och två skriftliga samt 2 muntliga redovisningar fram till slutet av oktober... 
 
Måndag kväll efter en ganska lång tupplur kröp vi ihop i soffan och tittade på tv
Somnade inte allt för sent och sov ganska länge... (inte 20 längre)
 
 Tisdag hade jag tvättstugan på morgonen, pluggade lite mellan maskinerna, åt frukost och tog sen en liten promenad med Micke
Gick till frissan på eftermiddagen när Micke gick till jobbet, mycket nöjd men bara toppat lite
På kvällen pluggade jag riktigt duktigt
 
Idag har vi föreläsning och frågestund och sen ska vi gå och fira Eva W som fyller år=)
Carro

Härligt med frisörbesök :)

Sara Ekman

Kul :)

Julia Svensson

Åh så fina bilder!

Kenneth

inte ha datorn bland mat o dryck :)

Svar: Ha ha, inte så smart, jag vet...
LCHF Trollet

annelie

härligt å sova länge ..

Ama de casa

Hoppas ni får ett skojsigt firande :-)

Johanna Utterberg

Låter som om du har det bra och kämpa på med plugget! :)

Svar: Kämpar och börjar så smått förstå HUR just jag ska plugga
LCHF Trollet

Kattis

Låter som du har fullt upp med plugget närmsta tiden, skönt att kunna bryta av med lite roligheter ibland också!:)

Svar: Det måste jag
LCHF Trollet

MartinaOlsson

sv; ja det är ju det, men det är ju roligt med lite färg ibland också! :)

Svar: Så sant så
LCHF Trollet

Biggeros

Nej, man är ju inte 20 längre......
Du verkar ha hä...n full. Lycka till med provet!!

Svar: Jodå, det finns att göra, he he
LCHF Trollet

Natalia

Roligt :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress