LCHF Trollet

Middag på Kroken
Praktisk träning på SÖS gick mycket bra, det var dock inga lyft utan det tar vi nästa gång 
Laborationen däremot var inget vidare planerad men allt kan ju inte vara toppen;)
Middagen på Kroken i Nynäshamn med Pappa och Lillebror var mycket trevlig, god mat som tusan fick vi
 
Idag har jag haft tjejorna från basgruppen hemma vid köksbordet för att göra en powerpoint presentation om Kultrukompetent omvårdnad. Gick bra, vi är en härlig grupp och jag bjöd på lite frukost. En timmes rent babbel hann vi med också=)
Nu sitter jag säsongens första pass i garderoben, och kör hela helgen.
Blir toppen det här då jag både kan blogga och plugga när jag jobbar (jo, jag får)
 
Önskar alla en strålande fin helg!!
Netti Starby

Perfekt att du kan göra flera flugor i en smäll! :-D Kramis

Svar: Helt grymt!
LCHF Trollet

annelie

åh powerpoint det var länge sedan :D

Svar: Ha ha, typ första för mej... tur man har klasskamrater!
LCHF Trollet

Amanda

Lycka till med plugget!

Svar: Tack!
LCHF Trollet

Linda

Detsamma till dig!
Svar: Nä skall verkligen bli spännande!

Pauline Hurtig

vad mysigt!

Henrik Olsson - Föreläsningar

Ha en underbar helg! :)

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Mysigt :). Älskar förövrigt såna där tavlor där man kan skriva text på :D

Anita

Ha en fin helg nu! Kram :D

Svar: Detsamma!
LCHF Trollet

marianne

Perfekt att kunna pyssla med lite "eget" medan man jobbar....inte alla sopm har den lyxen ;)

Svar: Verkligen inte alla=)
LCHF Trollet

Ama de casa

Perfekt att kunna kombinera nytta med nöje på det där viset och dessutom få betalt :-)

Ha en finfin lördag!

Svar: Inte alls så tokigt faktiskt
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress