LCHF Trollet

Jobb och plugg
Går bra här i garderoben,
det är ju inte så himla mycket och göra första helgen och idag har det varit strålande sol dessutom
Pluggat massor med fysiologi, läst-skrivit-kollat videos-gjort tester-läst och skrivit igen...
Börjar hajja i alla fall lite...
Vaknar dock aldeles för tidigt på mornarna men jag vet inte vad jag kan göra åt detta
Idag hann jag tex fixa en äggsallad att ta med till jobbet och svara på massa kommentarer
 
Jobbar även hela dagen imorgon då jag ska jobba med mag- och tarmkanalen inför måndag
Ska visst regna en sväng imorgon men om det betyder mer eller mindre att göra är svårt att veta...
Söndag imorgon och då har vi öppet en timme kortare, skönt!
Ska försöka ta med mej kameran imorgon också och ta lite bilder på väg till jobbet.
Ha nu en riktigt fin lördag!
Veiken

Det bli mycket att plugga in, men tar man det steg för steg, kommer det att bli hur bra som helst!
Svar: nix ingen shopping i Danmark

Svar: Ja, jag kommer närmare där jag ska vara varje dag=))
LCHF Trollet

Ama de casa

Duktigt jobbat med både jobb och plugg! Trist att vakna för tidigt bara... Hoppas du kan sova gott inatt nu då.

Svar: Sover alltid gott;)
LCHF Trollet

annelie

hoppas din lördag blir fin

Johanna Utterberg

Vad skönt att det är lite lugnt på jobbet så att du hinner med och plugga! :)

Svar: Helt grymt!
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

lycka till med plugget!

Gabriella

Härligt att du fått mycket pluggat!!

Ida

Duktig som pluggar så!

Henrik Olsson - Föreläsningar

Hoppas vädret är bra så bilderna blir extra fina :)

Svar: Icke, men jag hoppas några går att använda ändå...
LCHF Trollet

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Hoppas du får en bra arbetsdag idag! :)

christian

Tufft men kul....kan jag tänka! :)

Svar: Så mycket och så kul!!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress