LCHF Trollet

Hittat frisör!
Städmåndag så nu är det fint hemma igen,  alltid skönt.
Föreläsning kontrakturprofylax och basgruppsarbete i skolan.
Mötte upp Micke på Medis och fick ett glas bubblor.
Tittade klart på socialantropologi föreläsningen och skrev ner vad jag ska läsa mer om sen dog jag i soffan med Micke en stund 
Idag har jag pluggat mag- och tarmkanalen hela dagen. 
Lite repetion av cellen...
Nu har jag varit på kurs "lär känna ditt hår", hur kul som helst. Bokade klipptid med henne!
Väntar på mamma för ett glas men det blir tidig säng ikväll!
 
Ida

Så fint!

Gabriella

Åh så rolig kurs!!

Svar: Men ja!
LCHF Trollet

Netti Starby

Oj vilken rolig kurs! :-D Kramis

Sandra Rosén Dahlgren

Härligt med nystädat :)! Pluggar du till sjuksköterska eller nåt liknande :)?

Svar: Sjuksköterska är planen
LCHF Trollet

Biggeros

Lärde du känna ditt hår?
Det tar på krafterna med skolan och läxor. Däremellan hinner du iaf att unna dig Reading. Bra jobbat!!

Svar: Ja det gjorde jag faktiskt!Man måste unna sej😉
LCHF Trollet

Biggeros

Ps. Fel i inlägg rättas av den skyldiga. Det ska vara Du hinner iaf att relaxa med de dina på olika sätt!!

Annika

Tack för kommentaren. Vad duktig du är som studerar, fy jag skulle inte orka sätta mig och studera igen. Ha en fortsatt trevlig dag.

Svar: Trodde jag inte att jag skulle orka heller men det är tokroligt
LCHF Trollet

Anita

Trevligt med klipptid :)

Ama de casa

Pluggat tarmkanalen? Med en kork, eller? ;-) :-D

Svar: He he, konfidentiellt 😉
LCHF Trollet

Sandra Rosén Dahlgren

Svar: A va coolt :)! Skulle aldrig klara av det själv, tål inte att se blod och så... Men är glad att det finns folk som vill jobba med det! Det är ett viktigt yrke!! :)

Svar: Tror du inte man vänjer sej??
LCHF Trollet

Sandra Rosén Dahlgren

Svar: Jo kanske.. Men det är inte bara det som skulle hindra mig, tror inte att jag skulle passa för det yrket av flera olika anledningar... :)

Svar: Det är ju något annat=)
LCHF Trollet

Sandra Rosén Dahlgren

Svar: He he, a precis ;) :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress