LCHF Trollet

Grattis Eva!
Föreläsning människosyn, japp vad är det?? 
Tur vi har lite seminarium oxå... haha...
Frågestund på Njurar och urinvägar, fattade en del denna gång;)
Lunch på Medis, systemet för present och sen hem till Eva
 Eva har varit i cognac, på Camus och fått göra sin egen cognac... ganska häftigt...
 
 Lite lunch med sill och snaps...
äter inte sill och dricker inte snaps men fick ost och vin...
Inget synd om mej!!
Fanns en hel del att välja på
 
Blev kvar aldeles för länge (som alltid hos Eva) och snyltade in oss på middagen... hehe...
Fina blommor och presenter
 
Idag är det grått och blåsigt
Ska strax äta frukost,
gå igenom artikeln och sen jobba lite kväll,
där jag ska lyssna på Agne, min nya bästis på youtube som föreläser i Fysiologi=))
Lerpottasill, och lite annat
 
 Imorgon har vi hjärt- lungräddning samt vitalparameterar...
lars

Fråga
Är du LCHF:are? Sill tyvärr mycket socker i lagen. Ör det svårt att vara ute i svängen konferenser med maten menar jag. OK jag är bara nybörjare i sockerundvikandets helvete

Svar: Ja, LCHF sen kanske 7år tillbaka. Tycker inte alls det är svårt (och har aldrig tyckt) välj bara rena produkter och lägg till smör eller majonäs, ev lite sallad. Funkar i stort sett överallt! Lycka till=))
LCHF Trollet

Netti Starby

Vilka härliga dagar! :-D Kramis

znogge

Som vanligt fullt upp hos dig :D

Svar: Ha ha, lite får man ju se till så det händer
LCHF Trollet

Sandra

Åh så roligt för henne :) grattis!
Vilka fina bilder!

Alice Lindström

Härligt det låter :)

Ama de casa

Haha! Smart att vägra gå hem så ni fick middag också :-)

Grattis till Eva! Coolt med egengjord konjak :-)

Svar: Ja, två mål gratis mat! =))
LCHF Trollet

Veiken

Jag hade gjort precis som du. Vin och ost! Trivs du med ditt "nya" liv med urinvägar, njurar och annat spännande?

Svar: Jag trivs så himla bra bland celler och urinvägar;)
LCHF Trollet

annelie

äter inte heller sill :/

snie.blogg.se

Ost och vin - vad gott!!

Svar: Kan vara det bästa;)
LCHF Trollet

Ake

Jo jag hade lite koll att du bor i närheten... igår var jag på Soldat Svejk, förrgår Papagallo :) Jag hade lite dålig framförhållning... Ber om ursäkt! Men nästa gång så :)

Svar: Svejk var ju riktigt länge sen, vill minnas att dom har bra mat... får bli snart
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress