LCHF Trollet

Fuck Psyskisk Ohälsa
Tråkigt besked idag  - inte fyllda 18 och hängt sej -
jag känner henne inte personligen men har träffat pappa som är bästa bästa med en av mina närmaste...
Fy f-n säger jag bara
 
Vi är på Poker SM i Tallin och myser runt, får återkomma med uppdatering
 
Netti Starby

Nej fy vad hemskt! Kramis

annelie

va hemskt

Ida

Så fina bilder :)

Heléna

Alltid ledsamt när någon inte orkar med längre av avslutar sitt liv i förtid :( Hoppas ni har det bra i Tallinn! Kram <3

Veiken

Otroligt tragiskt när livet tar slut vid 18 år. Hemskt att det inte finns hjälp att få...
Ni har i alla fall trevligt i Tallin

Carro

fy :(

Pauline Hurtig

ursh så hemskt :(

men kul med sm!

znogge

Ett sorgligt besked...

Carro

Usch vilket tungt besked, så hemskt. Härliga pokerbilder :)

Annika

Fy så hemskt. Det är alltid hemskt när någon begår självmord.

Kattis

Nej vad hemskt!😔
Lycka till på poker sm dock!

Johanna Utterberg

Håller så med, f*ck psykisk ohälsa! Fy vad hemskt, jag beklagar <3

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Denna psykiska ohälsan är hemsk :(

Anita

Men så tragiskt... !

Natalia

Usch, så tråkigt att höra! Kram <3

gun

Tråkigt när sådant händer och det är så onödigt.... Hoppas det gick bra i Tallin för er.
Här har det varit riktigt höstrusk.
Kram gun

Svar: Så fruktansvärt onödigt... Gick inte bra med pokern men kul hade vi=))
LCHF Trollet

Denise

Så himla himla tragiskt när unga liv går förlorade..

LIL' BABUSTYLE - Here's my story

Usch vad hemskt! Jag hatar allt som har med psykisk ohälsa att göra! 😢

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress