LCHF Trollet

170925 26
Måndag:
Helstekt fläskfilé med bearnaise på Never land på Medis
Helstekt fransyska av vildsvin lagade vi hemma på kvällen.
Serverades med blomkåksmos och var super gott!
 
 
2 finncrisp med Bregott, Philadelphia och ost 
 
1 stekt färskkorv ned pepparsmak som serverades med majonnäs,  ja, jag var hungran igår 
 
Tisdag:
Ost, bacon och Philadelphia omelette på morgonen 
 
Kesoplättar på eftermiddagen
Fina Biggeros gjorde dom häromdagen så jag snodde hennes recept.
Nästa gång blir det "matiga kesoplättar" med lite bacon i=)
 
Frukostkorv och vitkålsmajonäs på kvällen samt två kesoplättar till
 
 
 
Znogge

Jag tänkte också testa kesoplättarna men glömde självklart att köpa keso i dag...

Svar: Svåra att göra då... hehe
LCHF Trollet

Henrik Olsson - Föreläsningar

Nu blev jag hungrig! :P

Pauline Hurtig

åh så mycket gott!

Amanda

Så gott allt såg ut<3

Ake

Broder Tuk hade inte öppet idag... det fick bli Soldaden Svejk :)

Svar: Broder Tuck har gått i konkurs pga obetalda skatter har jag hört...
LCHF Trollet

Gabriella

Åhh såå mycket gott!!

Alice

Men wow, så himla mycket gott! :D

Ama de casa

Så mycket gott! Blomkålsmos var det länge sen jag åt nu - dags att göra nåt åt det tror jag :-)

Svar: Ja, det är riktigt gott. Slänger ofta i lite philadelphiaost;)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress