LCHF Trollet

V. 41
Måndag
Städmåndag som jag älskar
Micke är ledig och får släppa in Martha
Jag har basgruppsarbete halv nio till kvart över elva
Gemensamplugg 13-15
 
Tisdag
Examinerande muntlig redovisning 08.30 (den som blev inställd i fredags)
Tvättstugan 13-15
 
Onsdag
Är det skolfritt men dom har "skrivarverkstad", lär dej skriva akademiskt 11-13 så det tror jag att jag ska gå på
 
Torsdag
Finns inte en enda anteckning i min almanacka
 
Fredag
Muntlig examination på cellen och nervsystemet, tur att det är ganska glest med aktiviteter tidigare i veckan...
Jobba kväll
 
Lördag och Söndag
Jobbar jag heldagar och pluggar på nästa tenta som är muskler, skelett, njurar och urinvägar
 
elin

Härliga bilder!<3

Ama de casa

En helt blank dag i kalender... Oj, oj. Vad ska du då hitta på? :-)

Svar: Ja, jag blev så förvirrad så jag tog ett jobb... (har tokpluggat i flera dygn och behöver en paus;)
LCHF Trollet

NATALIA

Fullt upp!

Biggeros

Hoppas att du fick fritt i Torsdags och fick njuta av ledigheten. Jag tycker du är duktig att hinna med både studier, jobb och hushåll=D

Svar: Det är denna vecka och jag tog ett litet jobbpass för att få en paus i pluggandet;)
LCHF Trollet

Anita

Ser ut som en fullspäckad vecka!

Svar: Mest bara plugg tycker jag...
LCHF Trollet

Selma

Vilken härlig sammanfattning av veckan <3 Hoppas du får en fortsatt mysig söndagskväll

Svar: Tack!
LCHF Trollet

annelie

skönt me en fri torsdag

Svar: Ha ha, blir tokplugg och lite jobb;)
LCHF Trollet

Linda

Duktig du är med pluggandet!
Svar: Ja exakt lite som för poliser. Även om man har läst i 4 eller 5 år så vem säger att man är lämplig för det?

Svar: Alla yrken där man möter människor...
LCHF Trollet

gun

Du har fullt upp i din almanacka:). Förstår att det är att bara plugga inför tentorna... När får ni gå ut och göra praktik?
Kommer ihåg när jag var på Rosenlundssjukhus och jobbade i min ungdom att vi hade sjuksköterskor från Ersta som gick sin praktik.
Fina bilder du har tagit och de sista är det dian komihåg lappar:)?
Kram gun

Svar: Praktik blir nästa år, framåt februari tror jag...Sista bilden är kom-i-håg till muntlig redovisning, har jag "ett vanligt papper" håller jag upp det och läser, detta gick ganska bra;)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress