LCHF Trollet

Sol igen!
Vilka härliga dagar!!
Gick fint på jobbet igår, fick mycket gjort och klockan rusade fram
Bildresultat för sol
Ligger i nya soffan och har pluggat ett par timmar
Fått frukost av Micke som nu är ute på en promenad
Tror jag lagar lite lunch hemma idag innan vi går och jobbar,
blir nog promenad dit idag igen
Hunnit mysa lite med mamma på morgonen som sov över inatt
Bildresultat för herr gårman skylt tecknad
Imorgon är kalendern tom vilket känns mycket bra då vi har tenta på lördag
Micke jobbar kväll så hela kvällen är vikt för plugg
En tumme som hålls på lördag är uppskattat;)
Bildresultat för tentaångest
Allt i bildväg stulet på nätet
LIL' BABUSTYLE - Here's my story

Låter som en mysig dag!

Netti Starby

Vad härligt med sol och den vill jag se oftare! :-D Kramis

Znogge

Du har min tumme!

annelie

häärligt me soool

Biggeros

Det kommer gå bra på Lördag och jag håller tummar och tår🤗

Svar:
LCHF Trollet

Johanna Utterberg

Håller mina båda tummar för dig på lördag! :)

Svar: Tack fina!
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

vad härligt! det är lääängesedan vi hade sol

Julia Svensson

Såå härligt med sol igen!

Julia Svensson

Så härligt!

Jennifer

Vi har haft regn de senaste dagarna :(

Marianne

Vi har också fått njuta av solen...den ger massa energi och gör underverk för måendet...
Klart jag håller tummarna för dej och tentan på Lördag

Svar: Tack snälla!Kommer inte in på din blogg, finns ingen länk?
LCHF Trollet

Linda

Solen är så himla härlig :-D

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Härligt med frukost :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress