LCHF Trollet

Min nya kaffemugg!
Från Wish, haha, den bästa jag haft.
Provade den till skolan idag och kaffet var varmt (jättevarmt) hela dagen,
den håller oxå tätt vilket inte är helt vanligt (ja, jag har provat många)
 
Redovisningen gick mycket bra och nu är det "bara" 3 tentor kvar
Första på fredag, cellen och nervsystemet, muntligt
Lunchade ute med en klasskamrat idag, 
annars är det mest ur burk i skolans matsal, haha
 
Hämtade paket från Adlibris med lite nya böcker vi behöver till nästa tema,
det är inte billigt (ja, man kan köpa begagnat, jag vet)
 
Ska strax äta middag och sen åka med mamma och hämta en hylla
Micke pratar om att spela poker,
blir bra då kan jag plugga;) 
lars

Ja du LCHF inte så pjokigt, tack för kommentaren. Härligt att du utbildar dig inom detta område som jag vurmar så mycket för. Vi behöver mer härliga personer som informerar och jobbar inom detta område Lycka till
Ta hand om er ikväll och så

Svar: Så djävla rolig utbildning och jag har bara börjat...LCHF är toppen
LCHF Trollet

Julia Svensson

Åh vad gott!

Julia Svensson

Ha en fin tisdag!

Carro

Härligt med wishfynd! :)

Pauline Hurtig

känner igen några av böckerna...

Svar: Några bara?
LCHF Trollet

Ama de casa

Perfekt med en sån mugg som håller kaffet varmt! Ja, om man nu vill ha det så - jag vill ha mitt fesljummet ;-)

Vad duktigt du pluggar på!

Svar: Det vill jag oxå men då tar jag av locket😅
LCHF Trollet

Henrik Olsson - Föreläsningar

En rejäl kaffemugg är aldrig fel :)

elin

Hoppas du får en toppen bra kväll<3

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Jag gillar verkligen Wish :D. Där kan man göra massor med fynd :D

Therese Bjärstig

Gillar du inte poker :-)?

Svar: Jo, massor men hinner inte just mu
LCHF Trollet

Linnéa

Åh jösses vad böcker & tentor *ah*

Svar: Ha ha...
LCHF Trollet

marianne

Förstår ju att det är en termosmugg, men är det någon speciell? Den ser skön ut att hålla i.

Böcker är dyra, men när man pluggar behöver man ju anteckna och markera vissa saker och då är det förstås bäst med nya.


Svar: Ha ha, ja, den var billig, håller tätt OCH värmen =)Det är skönt med nya blcker
LCHF Trollet

Kattis

Men man vill ju gärna ha nya böcker, jag köpte också mina böcker nya när jag pluggade och sen sålde jag de flesta efteråt!☺

Svar: Ja, jag gillar det
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

älskar wish!

Svar: Ha ha, ja, det är en rolig sida
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress