LCHF Trollet

Mest bara plugg
"Skolfritt betyder inte pluggfritt", det kan jag skriva under på
Men nu är det fullt i knoppen och jag ger upp för idag
Satt i skolan (får mer gjort då) från 9-12.30
Gick en kortis med Micke på stan
Åt lunch med Micke innan han gick till jobbet
Lite tvättstuga
Pluggat vid köksbordet runt 5 timmar
Ni ser så spännande mitt liv är just nu, haha
Mysmiddag... Gammalbild
Gick fint att hämta hyllan igår, utom att båda halvljusen på mammas bil gick sönder, vad är oddsen att det händer samtidigt??
Lite poker vore kul... Gammal bild
Imorgon blir det plugg på morgonen
Jobba 13-19 
Kort repetition på kvällen
SOVA, tentan är 08.00 i Sköndal på fredag...
Madeliene

svar: Det är sånt som händer att man hamnar efter ibland, men det är bara att kämpa på! :)

Svar: Som jag kämpar;)
LCHF Trollet

Henrik Olsson - Föreläsningar

Hoppas att det går bra med pluggandet, och lycka till med tentan! :)

Svar: Tack, det gick inte bra men får ta den om en månad istället!
LCHF Trollet

Netti Starby

Det är verkligen smart att plugga i skolan och kul att du visar en gammal bild! :-D Kramis

Gabriella

Hoppas att allt pluggande gick bra!!

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Var så för mig med när jag studerade på heltid fick mer gjort på plats i skolan än hemma. Är mer produktivt då :)

ullie

alltså nä ja har ju pluggat nu för några år sen o nä pluggfrittmenas inte det =) menn bra kämpat o ja iland är det nog bättre o va i skolan tyckte ja me

Johanna Utterberg

Vad duktig du är som pluggar så mycket, heja! :)

Julia Svensson

åh vad mysigt!

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Tyvärr är det ganska mycket plugg utanför skolan...

Svar: Nä, jag gillar det!
LCHF Trollet

Emelie

Så duktig du är :)
jag skulle nog aldrig klara av allt plugg igen :/

Svar: Det trodde inte jag att jag skulle heller...
LCHF Trollet

Alice

åh vad mysigt med lunch!!

Kattis

Mycket plugg nu men verkar som du hinner få in lite pauser emellan också!☺

Anita

Duktig du är!!

Anette

Lycka till på tentan 😊
Tyvärr känner jag mig tvungen att ta bort din senaste kommentar på min blogg. Det är hårda straff på att säga ofördelaktiga saker om kungafamiljen, även om din kommentar var ytterst försiktig så är det bäst att den inte finns i skrift.

Svar: ber om ursäkt!tack=)
LCHF Trollet

NATALIA

Härligt!

elin

Låter som en bra gårdag!<3

Violen%252525252520p%2525252525E5%252525252520Brandholmen

Så mycket du hinner med om dagarna, både studier och jobb! Håller tummarna inför fredagens tenta! Lycka till!

Svar: tack fina men det gick inte (visste det nästan), nästa gång går det bra dock!
LCHF Trollet

Emilia

Hahah åhh, mycket plugg!

Biggeros

Du verkar ändå till att fungera att jobba mellan studierna. Bra jobbat. Det gäller verkligen till att ha självdisciplin 🤗

amanda

Så mysigt med en lunch<3

Ama de casa

Du pluggar på duktigt du! :-)
Kraftig otur skulle jag kalla det där med billjusen... Kanske tur att du var på väg att hämta en hylla istället för att vara på väg till besiktningen... ;-)

Svar: Du kan då alltid se det braiga!
LCHF Trollet

Madeliene

hoppas det går bra för dig att plugga! :)

Svar: det går i alla fall ok;)
LCHF Trollet

LIL' BABUSTYLE - Here's my story

Duktig du är som pluggar på!

Svar: Tackar
LCHF Trollet

christian

Du är duktig, kämpa på!

Svar: som jag kämpar!
LCHF Trollet

Louise

Åh så tråkigt när ljusen på bilen går sönder ^^ Har aldrig varit med om två samtidigt dock ;)

Svar: haha, inte jag heller
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

nä det är sällan pluggfritt när man går skola!

Svar: Eller hur!
LCHF Trollet

cassandra gigel

duktig du är :D

Svar: tackar!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress