LCHF Trollet

Härlig fredag
"Kom-i-håg kort för den muntliga redovisningen"
 
Upp tidigt som tusan för att åka ut till sköndal och redovisa muntlig.
När vi kom ut insåg vi att vi missat kolla på skolans "vägg" och det var inställt...
Surt...
Vi fick i alla fall letat rätt på vart vi ska vara på fredag
Denna cider har jag inte testat innan, den var mycket bra
 
Gick hem och skrev klart kapitlett om cellen, känns mycket bra, tenta på fredag
Åkte ut till Sickla och Urban Deli för att träffa Jeanette och Max.
Vi blev ett helt gäng och hade jätte mysigt
Ostron kan vara gott men det var inte det jag var sugen på just denna dag
 
Massa gott att äta och dricka, många skratt och härlig stämning
Satt nog där i runt 4 timmar
Orange och grumlig, ser mer ut som hemgjord äppelmust;)
 
Sen åkte vi till Gamla Stan och Ebenist där vi drack naturvin,
lite för sent på kvällen för att uppskatta tillfullo, haha.
Blev sen och blött...
Riktigt lång text, men det är saker vinet INTE innehåller
 
Idag har vi varit jätteduktiga (även om huvudet känndes av när jag vaknade) och plockat ner alla sommar kläder och upp lite vinterkläder.
Vinterkläderna är fortfarande i kartong men dom ska upp under helgen.
En liten promenad har vi hunnit med och nu blir det nog mest soffan resten av kvällen, skönt.
Amanda

Sån härlig fredag!

Julia Svensson

Åh så fina bilder!

annelie

jobbigt me inställt

Svar: Lite, särskilt när det är långt bort;)
LCHF Trollet

Madeliene

Hoppas du har haft en fin helg :)

svar: Det var riktigt gott med Tacos! :)

Jasmine

Surt att komma till skolan och först då få veta att lektionen var inställd. Fint att du ändå tycks ha fått en trevlig fredagskväll. :)

(Sent) Svar: Tack för orden. Vad roligt att du frågar mer om hur jag har det!
Ja, jag trivs jättebra på jobbet! Arbetar med myndighetsutövning och möter i mitt dagliga arbeta personer som har beroendeproblematik.
Vad fint att du har så mycket betydelsefullt i ditt liv! det glädjer mig.

Kram

Svar: Beroendeproblematik är spännande...
LCHF Trollet

Therese Bjärstig

Det där naturvinet såg spännande ut!!!

Svar: Det var det, hade bara önskat att vi börjat med det;)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress