LCHF Trollet

Görande, vardande, vardande
Kanske har jag någon i min bloggsfär som är duktig på detta??
Rubriken var en 6 poängsfråga på tentan och INGEN visste vad dom skulle skriva...
Finns två små rader i en bok (av 7) som vi hittar och vi har listat ut att det handlar om lidande...
Hit me!!
Kom en ny köttlåda igår, så trevligt!!
Annars tillbringades kvällen i soffan, är inte sjuk och inte frisk, jobbigt...
Ont i halsen och lite feber (kanske) men inte dålig...
Bekantade mej med nya temat vi ska läsa i skolan
Ikväll blir det jobb, har bytt med Martin så jag är ledig imorgon istället.
Ganska skönt då jag har lång dag i skolan imorgon
Tvättstugan och röja av hemma på dan!
Louise

Smidigt med en hel låda sådär ^^ då har du mat ett bra tag!

lars

Smarrigt innehåll i den lådan, jag fattade inte helt ditt visdomsord??
ha det gött

Svar: Ha ha, det var bara en sjuk text jag såg i tidnibgen
LCHF Trollet

Tove

Tråkigt med feber, du får krya på dig! Tyvärr är det ju sådana tider just nu.

Amanda

Krya på dig<3

Kattis

Du får krya på dig!<3 vad gäller din tentafråga så är väl det de tre dimensionerna av hälsa enligt Katie Erikssons omvårdnadsteori?

Svar: Tydligen är det så men mycket lite står om detta i vår bok!
LCHF Trollet

NATALIA

Härligt med lite kött ;)

Pauline Hurtig

jag är också ledig imorgon :D

Gabriella

Skönt med en ledig dag från jobbet!!

znogge

Kan tyvärr inte bidra med något svar men visst är det irriterande när man inte förstår frågan. Då tycker jag något är fel...

Henrik Olsson - Föreläsningar

En sån låda skulle man fått hem! :)

Svar: Kommer var åttonde vecka, grymt!
LCHF Trollet

Ama de casa

Jag fattar nada av den där frågan i rubriken. Ser det inte ens som en fråga? Mer som ett påstående.

Krya på dig nu!

Svar: Det kan ha stått något mer😉
LCHF Trollet

Marianne

Irriterande när förkylningen är på g, men inte bryter ut...:( kan bli segt...tufft att jobba då,
Hoppas förkylningen bestämmer sej att backa....
Krya på dej

Svar: Tack för omtanke men den verkar seg..
LCHF Trollet

christian

Vad härligt med köttlåda..... :)

Svar: Älskar den!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress