LCHF Trollet

Det gick inte
Blankt har fått en ny innebörd
Jag kan frågan jag fick
Jag såg texten (i huvudet)  jag skrev senast igår kväll men kunde inte läsa den
Jag var ändå med hela vägen och tackade bara nej till att redovisa min fråga
Klart jag hade velat bli godkännd men det känns ändå bra för nu har jag varit med en gång och då brukar nästa inte vara riktigt lika läskig... och som sagt, jag har ju pluggat massor och kan det här så massor av tid behöver jag inte lägga heller.
Fixar det nästan med garanti nästa gång!
 
Nu taggar jag nästa tenta (som tack och lov är skriftlig) om skellet, muskler, urinvägar och njurar
Nästa lördag kör vi den!
Amanda

Lycka till med tentan <3

Znogge

Vi lär oss av våra erfarenheter och det gör du av denna också. Nu vet du hur det kommer att vara nästa gång. Lycka till när det blir dags!

Svar: Precis så, ser det som ett genrep;) Tack!
LCHF Trollet

Netti Starby

Lycka till med pluggandet! :-D Kramis

Svar: Tack!
LCHF Trollet

lars

Bra gjort du går vidare utan att titta för mycket bakåt. Bra inställning tycker jag. God tur också nästa gång

Svar: Men ja, hade på känn att det kunde gå så här denna gång;)
LCHF Trollet

Matilda Berlin

Lycka till med tentaplugget! Har min på Fredag, så heja oss! <3

Svar: Har en ny på lördag, heja oss!!
LCHF Trollet

ajlimullersandvik.blogg.se

Nästa gång sitter det! Vad studerar du?

Svar: Kunskapen fanns redan i fredags, bara utförandet muntligt jag behöver träna på;)Tänkte mej att bli sjuksköterska
LCHF Trollet

cecilia

Å lycka till!! :)

Biggeros

Du ska se att det går bättre nästa tenta🤗
Vad jag förstår kan man göra om de flesta tentorna. Min tös har skjutit upp tentor pga av att det har kört riktigt ihop sig med annat. Så lycka till nästa tenta🤗
Vet du att det är 4 år sedan jag startade min blogg och vi har varit bloggvänners i nästan 4 år// bra gjort💪🤗💪

Svar: Men det tror jag verkligen att det gör, vi får göra om alla tentor 4ggr så det är ok.Fyra år?? Wow!! Riktigt härligt <3
LCHF Trollet

EM

Åh hoppas du klara det bättre nästa gång!!

Svar: Tack snälla!
LCHF Trollet

NATALIA

Du tar nästa!

Svar: Det gör jag!
LCHF Trollet

Carro

Klart du fixar det nästa gång! :)

Svar: Stämmer!
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

åh vad jobbigt :/ lycka till på nästa tenta!

Svar: klart det är jobbigt men inte katastrof, tack <3
LCHF Trollet

elin

Skönt att du blev godkänd!<3

Svar: det blev jag inte
LCHF Trollet

snie.blogg.se

lycka till!!

Henrik Olsson - Föreläsningar

Håller tummarna för nästa gång :)

Svar: Tackar!
LCHF Trollet

christian

Håller tummarna! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress