LCHF Trollet

171016 17
Snittade 8000 steg veckan som gått, en ökning med 900 steg/dag
Måndag 
pf 12-20
12.10 Gigantisk kebabsallad med aioli till 
På STORA T kolgrill&kebab i Hornstull
 
18.45 Delade jag och Micke på en meny på Melanders bakficka
Förrätt: räk och romröra (på toast men den hoppade vi)
Varmrätt: Ostgratinerad hälleflundra med räkor (och ris som vi hoppade)
Dessert: Brownie och kaffe (som jag smakade liiiite på)
Inga foton, uselt!
14800 steg
 
Tisdag
 Omelette med parmaskinka och ost
Gratinerad falukorv (från Sorunda) i ugn och blomkåksmos. Smör, Philadelphia och ost i moset. Riktigt gott
10000 steg 
lars

Shit va gott det ser ut. Bra kost för oss LCHF:are. Javisst jag får köra igång min stegräknare i telefonen. Det har jag precis glömt. Tack för påminnelsen

Madeliene

Åh vad gott! :) skulle vilja att du skickar iväg ett mail till mig ganska snart, eftersom du vann min tävling! Annars får vinsten vidare.

Svar: det gick faktiskt bra idag i skolan :)

NATALIA

Mums :D

Kenneth

ser gott ut

ajlimullersandvik.blogg.se

Vad skönt att du har trampat på, och så himla kul att du ska bli sjuksköterska :D

Amanda

Mums vad gott det såg ut<3

Pauline Hurtig

åh mums!

Carolina Thoor

Vad härligt! :D

Sv; jag arbetar som undersköterska på en lungavdelning på ett sjukhus :)

Hanna Karlsson

Åh kebab! Så gott ju. :-)

Carro

Duktig du är! :)

Anette

Bra jobbat med stegen. Är syftet med din diet att gå ner i vikt eller gör du det för att du mår bra av det?

Sara Ekman

Gott :)

Ama de casa

Åh vad gott med falukorv! Helst vill jag ha riktigt potmos till, men blomkålsmos kommer inte långt efter - jättegott det med :-)

Jag snittade lite över 10.000 steg förra veckan. Mest beroende på att vi reste iväg ett par dagar, då går man extra mycket när man kommer till nya ställen som man vill undersöka :-)

Ha en finfin lill-lördag!

Linnéa

Grymt att stegräknaren börjat öka. Blir ca 7.000 steg per dag för mig, promenad till och från jobbet i ur o skur :)

Marianne

Sorundakorv...den enda korv jag köpte då jag åt korv där uppåt....;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress