LCHF Trollet

V 46
Måndag
9.45-10.45 Basgruppsträff, mikrobiologi och hygien
Gemensamplugg efter
Hem och skriva på hemtentan
Bildresultat för hygien
 
Tisdag
Skriva på hemtentan 
Dessertvinsprovning på jobbet, kan ju vara ett trevligt avbrott
Bildresultat för dessertvin
 
Onsdag
Tvättstugan 10-13
Skriva på hemtentan
Jobba kväll
Relaterad bild
 
Torsdag
Fotografering för sskstudent leg
Svart på fysiologitentan
Skriva på hemtentan
Jobba kväll
Bildresultat för passfoto
 
Fredag, Lördag & Söndag
Om jag är klar med tentan får jag åka till Göteborg som tenta treat;)
Bildresultat för göteborg stad
Alla bilder *hmm* lånade på nätet
 
 
 
A M

Härlig vecka! <3
sv: Tack, det var så gott!

Ama de casa

Åh! Det var en bra morot. Fast jag gillar inte morötter egentligen, så det var snarare en bra belöning för att jobba på duktigt med tentan under veckan :-D Håller tummarna för att du grejar det!
Ha en skön söndag (och skriv lite på hemtentan också) :-D

Svar: Har kommit en bra bit och ska strax sätta mej "på riktigt"... tack för pepp=)
LCHF Trollet

Linda

Gud så härligt med GBG :-)Lycka till med tentan!!

Svar: Tackar
LCHF Trollet

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Lycka till med hemtentan! :)

Svar: Tackar!
LCHF Trollet

Lars Gustafsson

Ja du åka till Götet måste vara livets höjdpunkt. Trycker du jag varje gång jag är där. Shysst schema

Svar: Japp, älskar det. Har min bästa bästa Mia där...
LCHF Trollet

Znogge

Gott och blandat med andra ord :D

Svar: Lite gott och blandat, skönt;)
LCHF Trollet

Carolina Thoor

Jag hoppas att du kommer att få en bra vecka 46!

Sv; ja, det var jobbigt faktiskt. Tackar, det är bättre nu :)

wiolettan

Det var en del du hade att göra denna vecka. Min agenda ser inte likadan ut, men lite smått och gott är det. Vi har i alla fall tvättstugan samma dag.
Hoppas att du hinner med allt så du får åka till Göteborg. Lycka till.
Du frågade om "ljusrummet" här i Sundbyberg. Det står på Sundbybergs Torg vid Landsvägen, lätt att se.
Ha en bra dag.
Kram!

Svar: Får ta mej en tur till Sundbyberg någon dag=)
LCHF Trollet

Kattis

Håller tummarna för att du hinner klart och får åka på tenta treat till helgen då! Bästa moroten!☺

Svar: Ja, nåt trevligt vill man ju se fram emot;)
LCHF Trollet

Henrik Olsson - Föreläsningar

Hoppas att det går bra med skrivandet :)

Svar: Det går lite trögt men helt ok
LCHF Trollet

Veiken

Det blir verkligen en varierad vecka. Alltid händer det nåt, som min pappa sa....

Svar: Ja, alltid händer det nåt. Bra vecka känns det som!
LCHF Trollet

annelie

hoppas de blir trevligt i g-borg

Pauline Hurtig

verkar mysigt med sånna där provningar :)

Svar: Jättemysigt är det, hoppade dock idag
LCHF Trollet

Ida Lindborg ♡

Roligt och läsa :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress