LCHF Trollet

Sött vin
Tvättstugan ✅
Blev en promenad där vi köpte en extra skjorta
(jobb till Micke) så vi hade fem till kemtvätten, 
hämtade paket i söderhallarna och köpte dessertvin  (våran lott) till gåsamiddan på söndag.
Nu blir det ett glas vin och läsa skolböcker ett par timmar innan middag
Imorgon är det skola 10-12 och jobb på kvällen 
Laboration sinnen, kan bli kul!
 
Znogge

Lycka till med eftermiddagens pluggande :D

Netti Starby

Vad gott med sött vin! :-D Kramis

Svar: Det är kanske inte min favorit men alltid kul att testa=)
LCHF Trollet

lars

Jaha jag trodde det var vinprovardagar på G? men regnade det på dig under promenaden, Det gjorde det på mig här, lungtestet gick bra, jag har klartecken att flyga nu utan extra syrgas bra, men du Mårten Gåsgrejen så spännande
ha en bra kväll

Svar: men grattis till att flyga utan syrgas!!
LCHF Trollet

Anita

Åh, spännande med vinet.. :D
Gås är ju himla gott....! Kram

Svar: ska bli kul att prova, är ju inte tokförtjust i söta viner men ibland överraskar dom=)
LCHF Trollet

Petra Olsson

så gott det ser ut fast jag inte ens vet vad det är för vin:) Lycka till i morgon kramar

Louise

Lyx med vin! :D

Amanda

Lät som en härlig dag! <3

Ida Lindborg ♡

men åh spännande!

Sv: Tack snälla ❤️❤️

Gabriella

Roligt med paket!!

Svar: alltid, beställer från wish ibland och kommer inte alltid ihåg vad...
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

jag har så svårt för vin, men sött skulle jag kanske gilla :)

Svar: Om du vill tycka om vin tycker jag du ska börja med en söt Riesling;)
LCHF Trollet

Ellen Gräntz

Åh, ett glas vin till studierna är ju inte fel.
sv: Ska försöka få tag på en samtalskontakt i början av nästa vecka. Tack för omtanken <3

Carro

Härligt att kombinera plugg med lite vin :)

Svar: Ha ha, ibland så!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress