LCHF Trollet

Sju svartvita 3
Sju dagar, inga människor, inga förklaringar
Är en utmaning som går på fb, jag gillar den 
 
Linda

Vilken rolig utmaning :-)

Kenneth

gäller detta bara Facebook

Vacker bild i övrigt

Svar: Jag lägger ju upp dom på min blogg så det får man väl göra som man vill;)
LCHF Trollet

Lillabus

Rolig utmaning.

Marianne

Svartvita foton kan vara riktigt vackra och lite nostalgiska....

Netti Starby

Kul utmaning! :-D Kramis

MartinaOlsson

sv; Ja det är ju lite märkligt, men har hört någonting om att man kan få ont i leder vid kyla om man inte rör på sig så mycket, och jag har ju ett ganska så stillasittande jobb och så, så det kan ju ha med det att göra. Och tack för tipset om vad man ska göra tillsammans med småbarn, haha ;)

Svar: He he, jag lovar, dom doftar ljuvligt!
LCHF Trollet

annelie

vad är de me fb?

Svar: ??
LCHF Trollet

Emelie Andersson

så mumsigt! :)

Carro

Ser gott ut! :)

NATALIA

Gott :D

Znogge

Svartvitt och ordlöst kan vara väldigt bra!

Svar: Kul utmaning, verkligen
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress