LCHF Trollet

Mysig lunch
Gick upp vid nio och kom på att jag hade tvättstugan
Rafsade ihop lite tvätt, ner i tvättstugan och körde igång
När jag kommer upp ska jag kolla något i kalendern... det var igår jag hade tvättstugan...
Ner, självklart bokat, nu står en påse pisseblöta kläder i duschen, haha
Kom i alla fall iväg på fotograferingen så mitt leg. kommer om några veckor, toppen!
Lunch med Eva, mycket mysigt
Nu sitter jag på jobbet och ska snart sätta fart med hemtentan
Bildresultat för passfoto
Jag har varit tillräckligt duktig med hemtentan för att få åka till Göteborg så imorgon åker jag'
Eventuellt hinner jag inte fixa referenserna men jag har minst 3 timmar på tåget var väg och den ska vara inne på måndag kväll så inga problem.
Längtar, jättelänge sedan jag var där
Har inga planer, bara mysa massor med Mia, dricka vin, äta gott;)
Amanda

Vad mysigt det låter! :)

Jonnié Jonsson

inget kul med tvättdagar. Man borde anlita någon som styr upp tvättat åt en :)

Svar: Nu har jag ju någon som städar så tvätta får jag kanske göra själv...
LCHF Trollet

Anita

Trevligt med Gööteborg :D

Svar: Så trevligt!!
LCHF Trollet

Amanda CL

Haha är tacksam över att jag har tvättmaskin hemma :P

Svar: Ibland hade det varit skönt=)
LCHF Trollet

Marianne

Kanske inte rätt helg att tillbringa i Göteborg...halva stan är väl avstängd och det såg ut att vara ganska rörigt...
Skönt att kunna jobba på tåget..

Svar: Det var lugnt, alla var skrämda att inte ta bilen... osv så stan var typ tom;)
LCHF Trollet

Anette

Det låter bra, ha det så mysigt i Götet.

Johanna Utterberg

Haha så det kan bli, jag måste också ta tag i tvätten men drar nog ut på det några dagar till! ;)

Therese Bjärstig

Tack för påminnelse, jag måste boka å fixa foto till körkortet...

Svar: Gör det bara!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress