LCHF Trollet

Storbrand i Stockholm
Mitt i stan, vid Stureplan, lite overkligt...
Det var en sån vacker morgon, men då visste jag inte...
 
08.03 i morse åkte jag mot Sköndal för lite skola
8.30-12.15 Föreläsning om microbiologi
Sen fick vi paus för lunch som intogs på ett lite cafe
13.30-15.15 Föreläsning om vårdhygien och smittskydd
Mycket intressant
Väl hemma läste jag gerontologi (det friska åldrandet) ett par timmar
Lite middag och nu tv
Var inte det en spännande dag;)
Imorgon är en kortare dag, men Sköndal igen
Det braiga är att imorgon ska jag träffa Vesslan, en jobbarkompis som fått en liten=))
Znogge

Bränder är alltid obehagliga även om det "bara" blir materiella skador. Låter som trevliga planer för i morgon.

Gabriella

Usch så obehagligt att det brann!!

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Usch har läst om branden :(. Är det något som skrämmer mig är det just bräder :/

ullie

usch hoppas alla är ok det är så otäckt med allt sånt där verkligen hoppas du mår bra kramar om

Svar: Inte nära mej tack och lov
LCHF Trollet

Anette

Så mysigt att få träffa en liten nyfödd,"Vesslababy" 😉

Svar: Febern hälsade på på natten så jag vågade inte chansa
LCHF Trollet

marianne

Vackert foto, men brand? Usch, då är man liten.....min värsta skräck, när jag var barn vågade jag inte somna ibland för jag var rädd att det skulle börja brinna!

Det är många intressanta saker du läser i din utbildning...

Svar: Jättemånga.!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress