LCHF Trollet

171127 28
Måndag
Chiliburgare på Big Ben med Micke 
Tog bort bröd och pommes, så god!
Korvstroganoff med smörstekt blomkål, äpple och lök till. Toppad med creme fraiche. Åts hemma i soffan
 
Tisdag
Ostomelette by Micke
Premiumkotlett med gräddragen vitkål 
Biggeros

Älskar korvstroganoff och kotlett med vitkål. Tänk vad vitkål sötter piff på rätten. Ibland kan jag löngta efter snabbmat med kolhydratsbomb. Ska sanningen fram så känner man sig lite äcklad efter måltiden. Jag blir alltid inspirerad av ditt matval🤗

Svar: Åt lite av en pizza en dag, jag var såååå sugen... det var tokgott MEN magen sen dess... inte värt... haha. Tack!
LCHF Trollet

Amanda

Den hamburgaren såg så god ut <3

wiolettan

Korvstroganoff, var det länge sedan jag åt. Det blev oftare då Peter var liten och bodde hemma.
Ostomeletten ser riktigt god ut.
Ha det fint.
Kram!

Svar: Korvstroganoff är riktigt gott=))
LCHF Trollet

Lars Gustafsson

Vilka delikatesser tack

Svar: Kommentarer verkar inte vilja gå fram idag... Hoppas ni får det bra trotts tung start! Var hon dålig?
LCHF Trollet

Jennifer

Men mums vad gott allt såg ut, nu blev jag ju hungrig igen, trotts lunch i magen =D!

corneliaeriksson.blogg.se

Alltså den där burgaren <3

Svar: Komentarer verkar inte vilja gå fram idag, men det låter som en härlig helg i Stockholm. Snöat har det men det stannar inte kvar...
LCHF Trollet

annelie

åh pommes de var länge sedan

Svar: Du gillar alltid det jag plockar bort, vi kan dela på en lunch, haha
LCHF Trollet

Annika

oj så gott med chiliburgare.

Svar: Kommentarerna krånglar, vet inte om den gick fram... Kul att få doa med Pontare!! Antar att du kollat upp hjärtat...
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

men lägg av vad gott med måndagsmaten!!

Ake

Big Ben ska jag allt lägga på minnet 👍 Härliga bilder på riktig mat 👌

Svar: tycker jag, dom har riktigt bra luncher för en hundring
LCHF Trollet

Ake

Vad är det för såser på chili burgaren?

Svar: bbq och chilimajonäs
LCHF Trollet

Marianne

Den där burgaren.....nomnomnom

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress