LCHF Trollet

171030 31
6700 steg blev snittet per dag, så uselt...
Skyller på tentavecka
Blir nog inget bättre denna vecka med halsen... buhu
 
Måndag
Spätta med hummersås och räkor på Big Ben, ljuvligt gott
Köttfärsgryta med smörstekt vitkål och smetana fixade vi hemma
 
Tisdag
Omelette med rester av köttfärsgrytan och "finost", Micke är grym på omelette 
Älgwalle på jobbet
Linda

Gud så gottis!

Ama de casa

Oj vad gott allt såg ut - en älgwallenburgare har jag aldrig testat - lät verkligen supergott, älskar vilt! :-)
Ha en bra start på månaden!

Svar: Inga fel, men just walle föredrar jag nog på kalv...
LCHF Trollet

Emelie Andersson

Åh vad gott :)

lars

Vilka underbara menyer. Smaskigt. Eget skapande? recept? ok ha de

Svar: brukar skriva om jag inte äter hemma... mycket blir ju på jobbet tex... recept brukar inte behövas men säg till om det är något särskilt du undrar över!
LCHF Trollet

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Härligt ändå tycker jag med så många steg :)

Lillabus

Åh så mycket gott!

ajlimullersandvik.blogg.se

Det ser gött ut! Jag går då INTE många steg per dag, haha. Inte överhuvudtaget ^^

Pauline Hurtig

mycket gott :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress