LCHF Trollet

Vinprovning
Norra Spanien gav vi oss på denna gång
Vi startade dock med en prosecco...
Fina Eva hade varit på provningen när den släpptes...
Den stora cavaproducenten Freixnet har nu gått sej in i proseccoland.
Jag personligen tycker dom gör den bättre än cavan. 
Var  riktigt borta denna provning men rosé cavan var riktigt bra
 
#blogg100/59
annelie

va de skoj?

Svar: Verkligen!
LCHF Trollet

elin

Åh så roligt med vinprovning!<3

MartinaOlsson

sv; ja men det är ju det, perfekt present! :)

MartinaOlsson

sv; ja men det är ju det, perfekt present! :)

J

Vad roligt!

Ama de casa

Jag gillar deras cava också. Var på privatvisning där på Cordoniu 1989, var på besök hos en som jobbade på stället. Mycket intressant, framförallt den avslutande vinprovningen ;-)

Svar: Oj, sånt är alltid kul!
LCHF Trollet

Biggeros

Freixnet tycker jag är en halvtomt cava och är helt OK. Anna cordeniue eller hur den stavas är torrare i smaken. Vi brukar dricka den ibland. Så roligt att ha vinprovningar =)

Svar: Verkligen så kul! Prova rosen om du hittar den. Riktigt bra
LCHF Trollet

Johanna Utterberg

Men åh vad trevligt! :)

A M

Vilken lyx!
sv: Nej men säg inte så, jag tror på att du lätt hade klarat det!
Kram <3

Svar: Du är snäll!
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

vad kul! så snygg den första flaskan var!

Tilda Barkselius

Åh så fina flaskorna var!

Znogge

Då får man kanske testa den men annars är jag inte så imponerad av deras drycker...

Svar: Inte mina favoriter heller men denna var bra
LCHF Trollet

Bokstund

Mm, lyxigt! 😊

Kattis

Så roligt med provning, den proseccon måste jag prova för gillar deras cava!☺

My

Roligt :D

Gabriella

Spännande med provning!!

Days by Johanna

Nu blev jag sugen på vin haha

Amanda CL

Dricker nästan aldrig vin

Jennifer

Vad kul med vinprovning! Jag skulle också vilja lära mig mer om olika viner :). Älskar förresten den där "bubbliga" flaskan.

Heléna

Alltid roligt med vinprovning :D Kram <3

Linda

Intressant, Cavan tycker jag är asgod. Skall prova deras Prosecco med!
Svar: Älskar Hinza väskan, en storfavvo. Perfekt till stranden, har en stor variant med!

Amanda

Åh vad gott! :)

Sara Ekman

Trevligt :D

Anita

Trevligt!

Svar; Tr3 Apor cidern är söt :)

Corina

Så mysigt med vinprovning. Hoppas du får en fin torsdag ☺

Fru Eriksson

Åh,så vacker flaska på 1-a fotot & mysigt mé Vinprovning :)
Ha dé så gott!

Svar: God var den också!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress